Mainosestosovelluksen käyttö Suomi24 sivulla tekee nyt sen, että sivun yläosa ei näy ollenkaan, vasn pelkkää valkoista.
Brave Browser siis sovellus. Miten tämän vian voi korjata? Onko asetukset pielessä? Olen testaillut vaikka millä lailla, mutta ei auta. Ilman Bravea toimii, mutta mainosten takia en halua käyttää ilman Bravea. Tietääkö kukaan ratkaisua ongelmaan?
Sivun ylläpitäjä ( Suomi24) pitää näemmä Bravea syyllisenä.
Mikä mättää??
5
66
Vastaukset
- Anonyymi
Ilman moisia parempi kun muutenkin mainokset ovat luurille kevyitä.
- Anonyymi
Mainosten kanssa sivun käyttö on mahdotonta! Mainoksia lyöty joka ikiseen väliin ja se aiheuttaa sivun pomppimisen ja pitkän latautumisajan!
Kaikkinensa liiat mainokset häiritsevät erittäin suuresti sivun käyttöä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mainosten kanssa sivun käyttö on mahdotonta! Mainoksia lyöty joka ikiseen väliin ja se aiheuttaa sivun pomppimisen ja pitkän latautumisajan!
Kaikkinensa liiat mainokset häiritsevät erittäin suuresti sivun käyttöä.Tietokoneella on muttei kännykällä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietokoneella on muttei kännykällä..
Kyllä on kännykällä enempi. En muuten tässä ulisisi. Tietokoneella käytän Firefoxia ja mainosestoa. Ei ole mainoksia ja toimii hyvin.
- Anonyymi
Google tiliin säätää jutut monella vakio silloin tuputetaan kaikkea pskaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738