Mitä puoluetta kannattavat nämä miehet?

Anonyymi

Usein torikahvilassa ja usein porukalla,
ylipainoisia, ns kaljamahaisia suomalaisia miehiä (en tiedä haisevatko he).

Tuijottamassa ohikulkevia, näin kesällä usein vähäpukeisia teinejä, ja vielä
perään katsotaan pitkään.
Olen tämän havainnut ja miettinyt,
mitähän heidän mielessään liikkuu....Epäilen ettei Rauman pitsiviikot.

21

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aloittajan teksti huokuu ylemmyydentuntoa.
      Ylemmyydentunto ja ylimielisyys on pahimpia ihmisen virheistä.

• Anonyymi

Varsin miellyttävästi ja hyvällä ymmärryksellä aloittaja kuvasi perus-persun.

• Anonyymi

Nii, ei saa ol ylemmyydetuntonen,
      ku kyse vaan kilteist sedistä, et sillai :D

• Anonyymi

Olisiko keskustalaisia tai vasemmistolaisia? Mitä aloittaja arvelet?

• Anonyymi

Jos aloittaja kuvaa Rauman toria (tekstissä Rauman pitsiviikko), niin vasemmisto olisi lähempänä totuutta.

• Anonyymi

Persuilta kuulostaa

Terv. torimies

• Anonyymi

Aloittaja lienee vihreä teini kesävaatteissaan. Ehkä voisit kysyä Iiris Suomelalta?

• Anonyymi

Kyseisten setämiesten mielessä liikku yksi ajatus eli olispa vielä nuori. Kun ikää tulee ja vatsa kasvaa niin kyllä se kerrosvoileipä aina seksin voittaa.

• Anonyymi

Vihreitä tai vasureita. Myös rkp voi tulla kyseeseen tai kepu.

• Anonyymi

Tuo kaljamaha on muuten joku luonnonoikku, joka ei ainakaan kaljasta johdu. Olen nimittäin ikäni juonut kaljaa (nytkin), eikä minulla ole mitään etureppua. En tosin syö sokeriakaan, joten johtuisiko sitten siitä?

Joskus kakarana tuli syötyä karamelliä ja juotua limonaadia ynnä syötyä jos minkälaista kahvinisua. Silloin oli kyllä läskiä ja ihokin oli pahannäköisenä.

• Anonyymi

Ei saa syödä mitään samalla kun kaljoittelee, jos haluaa ettei kumpua kasva. Grillimakkaran ja kaljan yhteisvaikutus sen tekee.

• Ritalanpaskoja varmaan. Ja kyllä haizevat...

• Anonyymi

Ei ainakaan vihreitä, koska siellä ei ole miehiä. Aika epätasa-arvoista vai mitä?

• Anonyymi

Varmasti jokin hirveä vaara uhkaa nyt naisia. Sen vielä jotenkin kestää, jos yksi äijä katselee ohikulkijoita, mutta äijälauma, voi kauhea!
        Mutta entäs jo ne äijät puhuu automerkeistä ta urheilukisoista, eivätkä välitä tuon taivaallista pitsipöksyistä tytöistä? Oliskos siinä taas itkunpaikka naisille? Taas naisia hyljeksitään, ei huomata, byäääh!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti jokin hirveä vaara uhkaa nyt naisia. Sen vielä jotenkin kestää, jos yksi äijä katselee ohikulkijoita, mutta äijälauma, voi kauhea!
        Mutta entäs jo ne äijät puhuu automerkeistä ta urheilukisoista, eivätkä välitä tuon taivaallista pitsipöksyistä tytöistä? Oliskos siinä taas itkunpaikka naisille? Taas naisia hyljeksitään, ei huomata, byäääh!

Aloittaja lienee salaa tyytyväinen aiheuttamaansa reaktioon. Myös siihen, että ne pitsiviikot eivät ole silloin miesten mielessä.

• Anonyymi

Vahva veikkaukseni on että nämä herrat edustavat vihervasemmistoa joissa yleensä on paljon pedareita.

• Anonyymi

Jotkut ylpeäksi koulutetut voisi nimitellä niitä äijänreppanoita ihmisroskaksi.

• Anonyymi

Ei he ole miehiä, he ovat neljännen asteen lesbofemakkoja.

• Anonyymi

Kiihoittuisiko aloittaja kunnon äijien, eli Persujen huomiosta? Hieman olen haistelevinani moista?

Ei paha! Toivottavasti kuitenkin olet täysi-ikäinen.

• Anonyymi

Kysehän on selvästi vihreistä...

• Anonyymi

Musulmaanit olisivat yrittämässä typerää jutustelua ja ehdottelemassa kaikenlaista teineille. Eivät itse ole edes töissä, eivätkä mene. Jotkut harjoittavat jotakin "tuherrus-game" peliä tms.

Ei ehkä ole kaljamahaa, mutta ei myöskään arvostusta nuoria naisia kohtaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7310
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3577
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      365
      1937
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1449
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    9. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe