Mistähän vois ostaa uuden luistimen ko. pistooliin?
Sig sauer mosquito 22 luistin
7
245
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko ajatellut kysyä osaa aseliikkeestä?
- Anonyymi
Monista aseliikkeistä oon kyselly,tuntuu olevan kiventakana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soita tuonne.
https://www.erakala.fi/tuote/sig-sauer-mosquito-22lr-pienoispistooli/189825/
Näyttäisi olevan koko pistooli käytettynä. Osta siitä pelkkä luisti koko aseen hinnalla ja jätä loput palikat liikkeeseen, niin menee osan ilmoituksella. Uusi luisti maksaa tilattuna todennäköisesti paljon enemmän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soita tuonne.
https://www.erakala.fi/tuote/sig-sauer-mosquito-22lr-pienoispistooli/189825/
Näyttäisi olevan koko pistooli käytettynä. Osta siitä pelkkä luisti koko aseen hinnalla ja jätä loput palikat liikkeeseen, niin menee osan ilmoituksella. Uusi luisti maksaa tilattuna todennäköisesti paljon enemmän.Ok.kiitoksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en ihmettele että on ollut vaikeuksia löytää... Varmaan on noissa aseliikkeissä ihmetelty luistimen ostajaa. Urheiluvälineliikkeissäkin on varmaan tarjoiltu ei-oota , kun olet halunnut ostaa vain yhden luistimen, ne kun myydään aina pareittain...
Soitteleppa ne aseliikkeet uudestaan läpi, ja kysy LUISTIA (ei luistinta...) , uskon että alkaa löytyä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en ihmettele että on ollut vaikeuksia löytää... Varmaan on noissa aseliikkeissä ihmetelty luistimen ostajaa. Urheiluvälineliikkeissäkin on varmaan tarjoiltu ei-oota , kun olet halunnut ostaa vain yhden luistimen, ne kun myydään aina pareittain...
Soitteleppa ne aseliikkeet uudestaan läpi, ja kysy LUISTIA (ei luistinta...) , uskon että alkaa löytyäEi ne ammattiliikkeissä sentään tyhmiä ole....
- Anonyymi
Jokin kauppa niitä myy. Ehkä ei ole nyt auki.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334153
- 573655
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542368
- 402309
- 432288
- 162256