Ollut jo niin pitkään, että jos mies joskus siut saan, niin tiedäpä se, että sinä saat minusta villikissan sänkyyn kanssasi.
Selibaatissa
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kolli kuittaa ...
- Anonyymi
Minä tahdon vaan ollla tulevan vaimoni kanssa en kenenkään muun. Minusta se on väärinkäsitys että himot kasvaisivat odotellessa. Himot lähtevät ajatuksista jos ei ajattele likaisia ei himoitse. Siksi itse haaveilen vaan halimisesta ja käsikkäin olemisesta.
- Anonyymi
No joskus iltaisin mietin miltä tuntuisi saada kunnon pusu vaimoltaan. Varmaan aika kivalta.
Ollut jo niin pitkään, että jos nainen joskus siut saan, niin tiedäpä se, että sinä saat minusta tranboliinin sänkyyn kanssasi.
- Anonyymi
Sinähän sille olet tällä hetkellä vain esteenä, enkä minä.
- Anonyymi
En ole esteenä millekkään. Emme ole koskaan kaipaamani miehen kanssa keskustelleet seksiasioista. Villikissan vastaus oli siis tämä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496385Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6512679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831219- 841145
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.841124Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601088Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2901080- 871072
- 70971
- 228864