Ennen kuin posliini oli tullut täysin yleisiksi, suunta näyttää jo kääntyneen. Netin seksifirmat ovat kaivaneet vanhan kuvavarastonsa, jossa tytöt saattavat olla niin karvaisia, etteivät suloiset elimet näy ollenkaan. On otettu myös uusia karvaisia kuvia.
Minulle hyvin ikävä kehitys, sillä olen aivan lopen ihastunut tyttöihin, jotka näyttävät aivan posliiniksi kaunistettuja sukupuolielimiään. Onneksi posliinityttöjen ihania kuvia ei ole poistettu.
Muoti palaamassa karvaiseksi
5
110
Vastaukset
- Anonyymi
No enpä ole huomannut, päinvastoin nykyisin ajelee nekin jotka eivät ennen ajelleet
Mua ei kiinnosta muotiasiat, mut itse tykkään kans posliinista.
Aidoilla punapäillä tosin karvatkin on kivat.- Anonyymi
Kun on aikoinaan karvoihin tottunut niin ei osaa olla ilman.
- Anonyymi
Ullan pillu karvainen, mielessä on mulla. Karvanen vastaan karvanen, ilo on silloin tulla.
- Anonyymi
Toivottavasti on palaamassa!
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178133Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996379Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743683- 722529
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402450- 452263
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962024- 891927
- 481585