Lapset aikuisia ja asuvatkin omilla tahoillaan.Ja nyt kun olen juuri saanut nykyisen asuntoni just sellaseks ku halusin niin haluankin muuttaa 500km päähän lähemmäs sukuani.Oon muuttanut elämäni aikana varmaan 40kertaa ja kauheinta( melkein) maailmassa.En vaan enää viihdy täällä missä oon asunut olosuhteiden pakosta.Enää ei tarvisi asua niin kaukana.Mutta se oisi elämäni viimeinen muutto.Rakastan sitä kuntaa mitä harkitsen.Mulla ei ole mitään sitovaa nykyiseen asuinpaikkaani.On vain ex joka huorittelee.Ja toinen ex joka elää jossain kuplassa! Kiva kiusata mua mutta siinähän.Huorittelu voi olla aiheellista koska petin.Mutta mitäs haukkui ja vertasi muihin ja löi.Ja nyt ihmettelee kun en ala" panokaveriksi" En koska oon enemmän arvoinen!Loukkaa.. Mutta väsynyt tällaseen ja uskon tuun onnelliseksi muualla.
Harkinnassa muutto kun vaan jaksais sen rumban taas ja taas ja taas
Anonyymi
0
55
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402048