Mikä mielestäsi? Itse ehdotan: Ei kauniimpaa voi todella tietää.
Kikan paras?
13
129
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulin kerran kappaleen Rakkauden talo. En olisi uskon, että se oli Kikan esittämä.
Paras ja ainut häneltä jota voin kuunnella. - Anonyymi
Olen samaa mieltä, että Rakkauden talo on paras Kikan rauhallisista kappaleista. Arvostan silti omassa kategoriassaan niitä villimpiäkin biisejä. En nyt silti jaksa lähteä laittamaan mikä niistä paras.
- Anonyymi
Käyrä nousemaan, tosi kaunis kappale.
- Anonyymi
Osassa toisen. Se hellyyden on tekniikkaa. Se oli mahtavaa aikaa, kun Kikka oli suosittu. Kikka fani forever.
- Anonyymi
Ei voi kuin ihmetellä, että tästäkin on poistettu viestejä. Mielestäni ei mitään syytä.
- Anonyymi
Siksi itken, Tartu tiukasti hanuriin, Ota vaatteet pois, Mä haluun viihdyttää, Tiedän hyvää sen tekevän meille jne. Kikka oli aivan mahtava esiintyjä!
- Anonyymi
Ehkä Kikka jäi/jätettiin jotenkin Levy-yhtiönsä muotin vangiksi, eli siihen "rooliin". Tuskin Kikka välttämättä halusi muuttaa tyyliään esim. Katri-Helenan "pullantuoksuiseen" tyyliin. Veikkaisin, että hän haaveili samanlaisista naisten "voima-biiseistä" mitä Kaija Koo esittää tänä päivänä.
- Anonyymi
Kikka potkaistiin ulos kun Nylon Beat astui sisään. Valitettavasti.
- Anonyymi
Näinpä minäkin sen juuri ajattelin. Kikka-kuunnelmassa siitä vihjattiin. Ehkä siinä ajassa piti saada jotain "uutta, mutta samalla riittävän samanlaista".
- Anonyymi
Kikka voisi esiintyä yhä nostalgiakeikoilla ja festareilla. Tuskin olisi kuitenkaan päätoiminen laulaja enää. Oletteko muuten nähneet netissä dokkarin "Sata salamaa Kaksi Kikkaa Tampereelta" 1995? Mielenkiintoinen ajan kuva.
- Anonyymi
Vesivehmaan jenkka on ehdoton ykkönen!
- Anonyymi
Tapani Vipatti ehkä eri mieltä?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457412
- 324088
- 573625
- 503140
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512349- 532317
- 432268
- 372258
- 162246