äiti hakee niin paljon kaljaa ku ehtii päivän aikana

Anonyymi

oon 32-v ja melkei 80 äiti hakee kaljaa joka päivä vaikka polkupyörällä pitkän matkan päästä. vaikee lopettaa kaljan juonti ku on niin helppo vaan kysyä äitiä tuomaan kämpille kaljaa.

4

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Äitin i ei hae olutta mutta äitin "mummopyörällä" on hyvä hakea kun siinä on kori jossa muovikassillinen juomaa kulkee hyvin mukana.

• Anonyymi

Edesmennyt tuttavani oli alkoholisti, jolle oma äitimuori, yli 80-vuotias, toi joka päivä viiniannoksen, kun 50-kymppinen rakas lapsi ei jaksanut enää itse kaupassa käydä! Pullo viiniä päivässä, kunnes taju kankaalla ja sairaalahoitoa kolme viikkoa, sitten mielisairaalaan vieroitukseen kaksi viikkoa!
        Arvatkaas auttoiko hoidot! No ei, ei tietenkään. Viininlipitys jatkui kunnes maksa sanoi poks ja hautajaisia juhlittiin. Se oli Jumalan tahto, sanoi uskovainen viininkantaja - äiti. Ehkäpä niin, mistä sen tietää, mikä alkoholistille on parasta!

• Anonyymi

Näissä tilanteissa ei paljoa omaiset välitä lähimmäisensä terveydestä, sääli.

• Anonyymi

Luulen että omaiset ei oikein tiedä, mitä alkoholismi todella on. Hiljainen, rauhallinen, kotioloissaan alkoholia lipittävä, ei häiritseketään. Voihan sen pullollisen, pari, juoda kun kerta haluaa. Ei seketään haittaa!
        Niin se usein menee. Vasta sitten, kun lähimmäinen makaa sairaalassa ta ruumisarkussa, omainen saattaa herätä.Hän ei edes tiennyt, että maksakirroosi voi tulla, vaikkei sillan alla istu juomassa kiljua ja pontikkaa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6993
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe