Eikö Suomesta saa enää makeita vesimeloneja?

Anonyymi

Kaikki mitä olen viimeaikoina ostellut ovat maistuneet täysin mitäänsanomattomalle. Olisi kiva herkutella aidolla makealla vesimelonilla, mutta en enää keksi miten varmistan, etten osta "sutta". Kaikki konstit vesimelonin kypsyyden testaamiseen on kokeiltu ja luulen ettei tässä edes ole kyse kypsyydestä vaan kaikki melonit ovat ei-makeaa lajiketta tai jotain, koska halvempia (ahneus).

6

250

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt loppui melonien ostelu! En ole tänä kesänä syönyt vielä ainuttakaan makeaa vesimelonia, kaikki samanlaisia tasapaksua mautonta geenimuunneltua p***aa.

Pitäkää tunkkinne.

• Anonyymi

Tästä voi taas kiittää EU:ta joka suuressa viisaudessaan kielsi siemenellisten (=makeiden) melonien myynnin tukehtumisvaaran takia.

• Anonyymi

Höpö höpö.

Siemeniä sisältäviä meloneja saa palana kaupasta. Kokonaiset, usein tarjoustuotteena myytävät melonit, ovat usein näitä kurkun makuisia.

• Anonyymi

Eilen sain ostetuksi kai minivesimeloneita suuremman melonin K-supermarketista (Forssa). Se oli espanjalainen ja kohtalaisen makea, mutta ei sentään kai sellainen, mitä joskus 70-luvulta tuotiin kaukaa NL:n alueelta. Arbuusit olivat todella hyviä.

Voisiko makeutta vähentää sekin, että jotkut vesimelonit ovat raakoja? Senkin pystyy kuulemma jotenkin testaamaan. Muistelin, että painetaan melonia päästä ... en ole nytkään varma miten se testataan. Varmaan löytyy ohjeet netistä.

• Anonyymi

Ostakaa kilo sokeria samalla niin on makeaa.aaa.

• Anonyymi

Ei kai saa, kun K ja S tuovat halvimmat saattavissa olevat jäännöseräät maahaan. Mm. Espanjassa saa ihanan makuisia meloonia ihan supermarketin pöydältä, mutta näistä joutuu suomalainen kauppias maksamaan enempi.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7455
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4098
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3635
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3150
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      52
      2386
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2327
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43