Onkos Suomessa myytävissä Jaguaareissa hyppäävä kissa merkki konepellin keulassa? En nyt tarkoita jotain laattaa jossa kissan kuva, vaan ihan sellaista reilusti koholla oleva "sarvi" kuten jokaisessa Jagessa USA:ssa.
Ja vastaus löytyikin www.jaguar.fi sivulta ennen kuin kerkesin viestiä edes lähettää. Eli vastaan omaan kysymykseeni että -ei.
Ja sitten herää kysymys että miski ei?
Arvaus: Suomessa on niin saakelin kateellista porukkaa että merkki ei siinä kestäisi päivää kauempaa :-)
Kissa konepellillä?
5
1982
Vastaukset
- JagV12
Todennäköinen syy on liikenneturvallisuus-lainlaatijat meinanneet joskus,että
ko.merkki voi aiheuttaa vahinkoa jalankulkijoille
onnettomuustilanteissa.
Tosin "leaperin" saa ostettua mm.jälkikäteen(uusin jaggeihin saa myöskin käsittääkseni).
Omissani merkki säilynyt(ainakin vielä)toistaiseksi...Toivottavasti pysyykin,koska todennäköisesti myös konepelti mutkalla,kun merkki potkitaan irti.. - AWD
Niin eli jos auton tilaa niin sitä ei saa silloin juuri tuon muka jalankulkija törmäyksen takia. Mutta jälkikäteen asennetaan kyllä merkkiliikkeissä.
- s-type 01
Minä olen jo kerran menettänyt kissan konepelliltä kun vierailin paikkakuntani kirjastossa. Kissan hinta on muuten 450€ ostettuna Inchapelta, jossa myös asensivat sen paikalleen. Kallis mutta tyylikäs koriste. Konepelti säilyi vaurioitta.
- täh ?
s-type 01 kirjoitti:
Minä olen jo kerran menettänyt kissan konepelliltä kun vierailin paikkakuntani kirjastossa. Kissan hinta on muuten 450€ ostettuna Inchapelta, jossa myös asensivat sen paikalleen. Kallis mutta tyylikäs koriste. Konepelti säilyi vaurioitta.
erikeepperilläkö se siinä kiini oli ?
- Revoluzion!
täh ? kirjoitti:
erikeepperilläkö se siinä kiini oli ?
Valintoja, valintoja... luulisin konepellin vaihtamisen olevan vieläkin kalliimpaa, joten hyvä vain, että kissa lähtee suosiolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225374- 264607
- 282641
- 342314
- 372058
- 151998
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211337- 151256