Huutokaupat netissä.

Anonyymi

Olen pannut merkille huutokaupat.com sivustoilla myydään eniten tarjoavalle,koskien autokauppaa,olin mukana huutamassa yhtä kohdetta jossa euron korotukset kaikki oli ok,mutta kun aika oli melkein lopussa joku korotti 75 eurolla, ja kauppa jatkui tietenkin,niin kuin pitääkin,mutta hetkisen kuluttua sama tarjoaja nosti omaa tarjoustaan uudelleen?Mikähän mahtoi olla poinntti,ja se ei jäänyt yhteen kertaan vaan kyseinen tarjooja voitti kohteen ,epäilen rehellisyyttä.Ps.tiedän että vaikka myydään otsikolla eniten tarjoavalle,myyjä päättää myykö vai ei.Mutta tommonen kusettaminen ei oikein istu mun ajatusmaailmaan.Tämä kyseinen tapahtuma koski Autohuiput Espoo myynnissä ollutta Renault Megane farkku vm.2005. Nimimerkki Rehti

6

118

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huutokaupat.com täyttä kusetusta, yksikään rehti liike ei siellä myy. HUOM! Huutokaupat.com toimii kohteen myyjänä eli jos tuote ei ole sitä mitä luvataan, huutokaupat.com on vastuussa tuotteesta.

• Anonyymi

Eivät ainakaan valvo ilmoituksia kuten väittävät , esim. myytävän ajoneuvon vuosimalli luulisi olevan melko oleellinen tieto myytävästä kohteesta , järjestäin tämmöstä hämyhommaa , nyt oli kamuxin ilmoitus joka iski silmään. no tuosta putiikista en osta enään mitään , kerta riitti.

• Anonyymi

Huutokaupat.com on vastuussa kaikesta mitä siellä myydään, he ovat myyjiä eli vastuu heidän.

• Anonyymi

Tuskin oli suuri menestys vaikka et autoa saanutkaan. Siellä myyjät myyvät kaikkea paskaa ilman mitään vastuuta mistään ja itse korottavat hintoja. Huutamalla hyväksyt sopimusehdot ja sitoudut ostamaan ja myyjät voivat ihan vapaasti muokata ja muuttaa ilmoitusta ja "sopimusta" tekemäsi tarjouksen jälkeen.

• Anonyymi

Nykyisin huutokaupat.com on tuotteen myyjä eli ovat vastuussa myytävistä tuotteista.
      Tosin saattavat väittää muuta, ylimielisyys vähän alkaa paistamaan tässä kioskissa, tainnut tulla vatta jo täyteen rahoo.

Valitusta vaan kuluttajariitalautakuntaan niin 100% saat paskasta tuotteesta rahat takas.

• Anonyymi

Ahneutta sanon minä.
      Mezzoforte OY ei välitä paskaakaan asiakkaista, rahaa tulee niin kaikki hyvin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7276
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4038
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3565
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      48
      3082
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2246
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43
      2228
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16