Moi. Oon 13v tyttö ja haluisin alkaa sheivaamaan. En uskalla ottaa asiaa puheeksi isäni kanssa ja muutenki pelottaa. Oisko kellää mitää vinkkejä. Törmäsin myös Epilaattoriin mut se on kans tosi kallis. Pliis auttakaa
Apua. Sheivaus pelottaa
2
244
Vastaukset
- Anonyymi
Moi! ei sheivaamisessa oo mitään noloa ja voit ihan hyvin kysyä isääsi ostamaan sheivausvälineitä. Jos et halua isältäsi sitä pyytää mene vain itse kauppaan ja osta sheiveri. Itse olen 14 vuotias ja ostan itse omat sheivausvälineet enkä ole asiasta edes vamhempieni kanssa keskustellut.
- Anonyymi
https://www.sokos.fi/fi/sokos/geisha-shaver-hoyla
Sokoksella myydään tuollaista sheivaushöylää, mutta se on ihan tavallinen Mühle R89 partahöylä joka on vain ruusukullan värinen ja brändätty Geishaksi. Lisäksi Sokoksella on Geishaan myynnissä Astra-partateriä, mutta samoja teriä käytetään myös partahöylissä.
Sheivauksen voi aloittaa lainaamalla isän partahöylää ja partavaahtoa (sheivaa silloin kun isä ei ole kotona), niin ei tarvitse tehdä alkuinvestointeja.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467455
- 324098
- 573635
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522386- 532327
- 432268
- 372268
- 162246