Mulla on tällä hetkellä KOLME motorolaa c550,V150,T192 Ainut hyvä on c550, vaikka siinä onkin ihan P**KA kamera, vai että VGA-kamera, niin tuhruisia kuvia en oo nähnykkään, kommenttia tulemaan!!
Motorola c550 huonot tuhruiset kuvat!
11
1569
Vastaukset
- CMarket
Ei osata kuvia edes purkaa kamerasta pc:lle!
- tääääh
siis tuhruisia, siinä kännykän näytölläkö no mikäs ihme se nyt on ku näyttö niin pieni ja vain 4096 väriä.
siirrä pc:le niin näyttää paremmalta:) - hieman oanut (kuvia)
Jos valoa on riittävästi, niin kuvista tulee kyllä riittävän hyviä ajatellen niiden katselua tietokoneen näytöltä. Käytännössä vaatii auringon paistetta. Hämärämmässäkin kuvaa, mutta kuvien latu kärsii dramaattisesti.
- kuvaaminen
onnistuu kun valaistus-olosuhtesta vaihtaa asetukseksi yö kuvauksen....tiedoksi vain...
- zip
kuvaaminen kirjoitti:
onnistuu kun valaistus-olosuhtesta vaihtaa asetukseksi yö kuvauksen....tiedoksi vain...
Millä ohjelmalla ne kuvat saisi koneelle?
- ohjelmalla
zip kirjoitti:
Millä ohjelmalla ne kuvat saisi koneelle?
- GRB
onko vikaa vaiko ei! mulla on tää kyseinen c 550 malli,ja muuten ihan ok, mutta kuvat on ruskeita, muuten kyllä niin teräviä kuin tälläisella kameralla lkienee saa. Kuuluuko se tämän mallin erityispiirteisiin vai onko koneessa/kamerassa jokin vika? Olen ollut huomaavinani, että kun painaa kuvauksen päälle, niin se ikään kuin pika pikaa vilahtaa aivan oikeissa väreissä, mutta "ruskistuu" heti.
vastausta odottaa: GB- kuvan
tyyli asetusvalikossa valittuna antiikiksi? muuta Väri!
- moi
kyl se kamera yoimii, ja saa sil ihan hyvii kuvii jos on hyvä valaistus. kaverit on vaan valittanu, et se kaikuu.
- <3
Kyl sil kameral saa hyvii kuvii jos o valoo tarpeeks
mut kyl se parempi vois olla ja se näyttö o nii V***N pieni
PS: mist saisin gprs- ja wap-asetukset?
- kamera
Se on niin v***n Paska kamera
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427065
- 323968
- 473401
- 412968
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402088