LUXPLUS millaisia kokemuksia?

Anonyymi

Ajattelin kokeilla tuota Luxplussaa,kosmetiikkaa edullisesti.Löysin paljon edullisia merkkituotteita.Jäsenmaksu on 9,95€ kk,ja toimitus ilmainen.Kertokaa
kokemuksia,kannattaakoo?Pääseekö jäsenyydestä niin helpolla kun luvataan?Kiitos.
-Minttu79-

10

15189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tulee vähän myöhässä tämä vastaus, mutta itselläni ei ole ollut mitään ongelmia. Liityin jo 2016, kun aloitti toiminnan Suomessa ja olin pitkään jäsen, sitten pidin taukoa ja liityin uudestaan, nyt tämän vuoden helmikuussa lopetin jäsenyyden. Tässä ei ole ollut ongelmia, mitään veloituksia ei helpon, sivulla parin klikkauksen päässä olevan lopettamisen jälkeen ole tullut, paitsi tarjosivat kaksi ilmaiskuukautta, jotka mielihyvin käytin.

Kaikki tilaukset ovat tulleet suht nopsaan ja hyvin pakattuna styroksipaloihin, tuotteet ovat aitoja ja pääsääntöisesti tuoreita. Joistain tarkistin valmistuskoodeista, että ovat ihan kuranttia. Kerran puuttui tilauksesta yksi tuote ja aspa hoiti sähköpostin välityksellä asian.

Osittain taitavat myydä myös lopetettuja tuotteita ja näissä kannattaa olla huolellinen, päiväyksistä on vaikea mennä sanomaan. Itse olen ostanut enimmäkseen hiustenhoitotuotteita, lisäksi joitakin ihonhoitotuotteita, meikkejä ja hajuvesiä.

Tilaamiseen jää helposti vähän koukkuun, tulee sellainen olo, että kun kerran olen maksanut jäsenyydestä, niin hyödynnetään se kunnolla. Tulee helpolla heräteostoksia, joita ei oikeasti tarvitsisi. Siihen konsepti varmasti perustuukin.

Mutta siis, suosittelen kyllä :)

• Anonyymi

Asiakaspalautuksen lähetyskulut jäävät Luxplussalla asiakkaan maksettavaksi

• Anonyymi

Ei ilmoiteta selkeästi että sinun tulee olla jäsen saadaksesi muutamien eurojen alennuksen.

Itse jäsenyys maksaa 10 euroa.

Jäsenyys vain jatkuu ellei sitä tajua peruuttaa tililtä.

Tilausvaiheessa kerrotaan jäsenyydestä, mutta ei ilmoiteta että sinusta tehdään täten jäsen kun tilaat tuotteen ja automaattiset 10 euron veloitukset alkavat kortiltasi.

Kannattaa kiertää kaukaa. Tehty ilmoitus kuluttajaneuvontaan ja asiamiehelle. Kyseessä on kuluttajan johtamista harhaan, sillä kukaan ei tilaisi muutamien eurojen alennuksella tuotetta jos pelkkä jäsenyys on 10 euroa kuussa.

• Anonyymi

Kyllä nuo asiat mainitaan ihan selkeästi heti sivustolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nuo asiat mainitaan ihan selkeästi heti sivustolla.

ei mainita. tuotteiden ja mainonnan seasta ei tuollaisia lue. sinne ei kande mennä. taistelen juuri itseäni ulos sieltä. ne ei tee sitä riittävän selväksi.

• Anonyymi

Tää on kans myöhässä, mut Luxplussalta ei kannata tilata! Kun sieltä tilaa nii saattaa ihan vahingossakin liittyä jäseneksi ja tajuaa sitten jossain vaiheessa että tililtä lähtee 9,95e/kk. Jäsenyyden voi kyllä peruuttaa, mutta se saattaa peruuttamisenkin jälkeenkin vielä viedä tililtä rahaa jopa kaksi kuukautta, jos uusi "jäsenyyskausi" on ehtinyt alkaa! Luxplus on huijaus, kannattaa varoa.

• Anonyymi

Tilasin itseruskettavaa voidetta. Sain paksua ruskeaa mönjää. Kokeilin vähän käteen.
      Ei ollut mitään ruskettavaa, mutta tosi oransinruskeaa voidetta.
      Ei kiitos, yritän palauttaa, en usko onnistuvan.
      En suosittele.

• Anonyymi
    • Anonyymi

älä kokeile...luxplus.. on ahne huijaripaikka...mä taistelen et pääsen pois. halluun tehdä KAIKILLE SELVÄKSI. ÄLKÄÄ VALITKO LUXPLUSSAA.

• Anonyymi

niillehän pitää irtisanomisen jälkeen maksa vielä 3kk..ei oo oikein. sillai ei kohhdella ihmsiä. pois kaikki sieltä. tilatkaa muualta. luxplus huijaa..on ahneita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      21
      3411
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      16
      2312
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      373
      1957
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      237
      1874
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1557
    6. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1541
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      30
      1445
    8. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      67
      1192
    9. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      14
      1057
    10. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      64
      1049
    Aihe