Hei!
Olen 18-vuotias (syksyllä 19) nuori, luotettava ja ahkera opiskelija Etelä-Suomesta, ja tarkoituksena olisi pitää välivuosi lukion jälkeen aupairina, pystyisin aloittamaan loka/marraskuussa! Olen erityisen kiinnostunut Australiasta, mutta myös muut maanosat kiinnostavat! Rakastan lapsia ja olen suurperheen kasvatti, joten monen vuoden kokemusta on, monenikäisistä lapsista. Omaan terveelliset elämäntavat ja olen savuton. Olisi mahtavaa tulla perheeseen jossa puhutaan sekä englantia, mutta myös tuttua suomea, koska en ole niin itsevarma englannin kanssa : haluaisin toki oppia sitä enemmän! Olen etsinyt perhettä, mutta vielä ei ole löytynyt!
Ota yhteyttä, mikäli aupairille olisi tarvetta<3
- Silja
silja.s@hotmail.com
Etsitään Host Perhettä Australiasta!
Anonyymi
1
137
Vastaukset
- Anonyymi
Hei Silja!
Kannattaa katsoa facebookista "suomalainen Au pair/finnish Au pair" ryhmästä,siellä moni etsii au pairia nimenomaan Australiaan. Onnea etsintään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477675
- 334253
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562455
- 512398
- 402349
- 162286