pysäköintiturva, koulutetut työntekijät

Anonyymi

sain pysäköintivirhemaksun, jossa luki ei pysäköintiin oikeuttavaa lupaa esillä, vaikka lupa oli tuulilasin yläreunassa häikäisysuojassa näkyvillä.ihmettelen tätä "natsi meininkiä" miten hankala on tehdä reklamaatio, ei tavoiteta ketään ihmistä, joka hoitaisi asian , no netin kautta se vihdoin onnistui, kun lähetin omat kuvat ja käskin heidänkin katsoa omia valokuvia ja kohdistamaan katseen tuulilasin yläreunaan vasemmalle puolen.No reklamaatio hyväksytään oli vastaus. nyt kysyn minnekkä voin lähettää korvausvaatimuksen mielipahasta ja ajasta mikä meni asian hoidossa, joudunhan minäkin maksamaan 60,00 euroa jos teen virheen ja se on ok, mutta juttu ei taida toimia toisinpäin,.

5

1173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan siinä valvontamaksussa se "PL xxx" -osoite mihin voit lähettää kyseisen maksuvaatimuksen. Suosittelen toki hankkimaan työpaikan tai sosiaalisen elämän, jos on tuollaiseen aikaa tuhlattavaksi

• Anonyymi

Näin ihmiset perustelevat itselleen miksi antavat periksi rikollisille hyväksikäyttäjille. ”Mulla kun on muutakin tekemistä” ja sen takia sitten rikolliset kuten Parkkipate rellestävät kun ihmiset eivät vastusta heitä.

• Anonyymi

Miten kuvittelet saavasi paten korvaamaan asian selvittelyyn käyttämäsi ajan?

Korvausten saaminen rehellisestäkin yrityksestä on vaivalloista, mutta patelta on turha odottaa saavansa vapaaehtoisesti mitään korvauksia.

• Anonyymi kirjoitti:

Näin ihmiset perustelevat itselleen miksi antavat periksi rikollisille hyväksikäyttäjille. ”Mulla kun on muutakin tekemistä” ja sen takia sitten rikolliset kuten Parkkipate rellestävät kun ihmiset eivät vastusta heitä.

Vaatii suurin piirtein yhtä paljon vaivaa kiistää aiheeton maksu kuin maksaakin se. Kiistämiseen ei tarvitse mitään kuvia tai muita todisteita liittää, toteaa vain maksun aiheettomaksi ja ulosottokirjeen tullessa ilmoittaa saatavan olevan riidanalainen. Siinäpä se sitten.

Bonuksena tuo aiheuttaa kuluja parkkipatelle.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6953
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3918
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3300
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2909
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2672
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2123
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2000
    Aihe