Työkäytävän S nainen oot kuuma

Anonyymi

Uskaltaisko sua lähestyä kysyä johkin 🙂

27

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä on työkäytävä?

• Anonyymi

Erityöpaikka sama käytäva. Eikä ole mikään sari vaikka S, tänään kerran nähtiin

• Anonyymi

Pohjanmaalta Helsinkiin päätynyt Sariko? Sen niminen "nainen" oli minunkin työkaverina usean vuoden ajan alkaen vuosituhannen vaihteesta. Päivittäin ei nähty tai tehty yhdessä töitä, mutta aika säännöllisesti kylläkin.
      Sen jälkeenkin olen törmännyt sattumalta tähän silloin tällöin...

• Anonyymi

Taitaa myöskin olla vainon kohteena. Näin olen tarkoista kuvauksista päätellyt..

• Anonyymi

Sari on aika tavallinen nimi, mutta samanlaisia ja samoja taustoja omaavia hekään ei sentään ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sari on aika tavallinen nimi, mutta samanlaisia ja samoja taustoja omaavia hekään ei sentään ole.

Ja muistan hänen sanoneen joku aamu töihin tullessa, että lukee ennen töihin tuloa tv-chattejä, jota hämmästelin kun itselläni on täysi työ ehtiä edes pelkillä aamurutiineilla töihin ajoissa. Monttu auki kauhistelin hälle tätä omituista tapaansa, etenkin kun en itse ollut sellaisia lukenut.. Silloin ei tainnut olla vielä tällaisia palstojakaan..

• Anonyymi

Sareja, jotka ovat muuttaneet Pohjanmaalta pk-seudulle on varmasti useitakin. Mikään viesteissä mainittu ei nimittäin sovi minuun. Enkä halua, että kukaan luulee toisen naisen tekemisiä mahdollisesti minun tekemisiksini. Kiitos siis, jos jatkossa mietitte vähän tarkemmin tunnisteita, joita tänne laitette. 😊

Mukava päivää! 😊

• Anonyymi

Toisen naisen tekemisiä, huh huh kirjoittelet tämän s naisenkin nimissä makaaberia kakkaa ahdistelusta kirjoittelu taisi osua ja upota että mukavaa päivää vaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisen naisen tekemisiä, huh huh kirjoittelet tämän s naisenkin nimissä makaaberia kakkaa ahdistelusta kirjoittelu taisi osua ja upota että mukavaa päivää vaan

Kirjoitin ketjuun ystävällisen pyynnön. En syyttänyt ahdistelusta ketään. Totesin vain, etten halua tulla sekoitetuksi toiseen henkilöön. En siis ymmärrä vihamielistä kirjoitustasi alkuunkaan.

T: Aiemmin kommentoinut Sari.

• Anonyymi

En ymmärrä typeryyttä lainkaan, mutta siellä mielikuvitusmaaailmassa kun elää tarpeeksi kauan niin voi kirjoittaa hyvin mielin olevansa vaikka virtahepo, eli riittää kun kokee sillä hetkellä itsensä sellaiseksi. Naisen esittäminen on kömpelöä, falskia ja epätoivoista puuhaa eikä sielunmaisema ole selvästikään kirjoittajalle tuttu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä typeryyttä lainkaan, mutta siellä mielikuvitusmaaailmassa kun elää tarpeeksi kauan niin voi kirjoittaa hyvin mielin olevansa vaikka virtahepo, eli riittää kun kokee sillä hetkellä itsensä sellaiseksi. Naisen esittäminen on kömpelöä, falskia ja epätoivoista puuhaa eikä sielunmaisema ole selvästikään kirjoittajalle tuttu

??? Kenelle viestisi on kohdistettu?

• Anonyymi

No vaikka aivan kaikille lukijoille 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitin ketjuun ystävällisen pyynnön. En syyttänyt ahdistelusta ketään. Totesin vain, etten halua tulla sekoitetuksi toiseen henkilöön. En siis ymmärrä vihamielistä kirjoitustasi alkuunkaan.

T: Aiemmin kommentoinut Sari.

Sari parkako se taas täällä trollaa itselleen miestä mustiksena, esiintyen miehenä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sari parkako se taas täällä trollaa itselleen miestä mustiksena, esiintyen miehenä?

En tiedä mitä sinulla on jotain Saria vastaan, mutta minä en ole kyseinen Sari. Voisitko siis lopettaa tällaisten komenttien kirjoittamisen asiallisiin vastauksiin. Kiitos etukäteen! 😊

Kirjoitan täällä vain itsenäni, naisena nimeltä Sari. Toimin täällä samalla tavalla kuin oikeassa elämässä, eli olemalla ystävällinen ja asiallinen. Ehkä hieman naiivisti oletan täällä muilta samanlaista käytöstä.

T: Edelleen sama aiemmin kommentoinut Sari

• En tiedä mistä kirjoitat, mutta ikävää, jos olet joutunut väärin kohdelluksi. Muista kuitenkin, että täällä on välillä mahdotonta tunnistaa, kuka jonkin viestin takana on.

T: Edelleen sama Sari

• Anonyymi
        Rakkautta_ja_sporttia kirjoitti:

En tiedä mistä kirjoitat, mutta ikävää, jos olet joutunut väärin kohdelluksi. Muista kuitenkin, että täällä on välillä mahdotonta tunnistaa, kuka jonkin viestin takana on.

T: Edelleen sama Sari

Etpä varmasti, eihän täällä nimiä ja ihmisiä tunnistella ja leikitä kissaa ja hiirtä, vaan keskustellaan ikävästä anonyymina.

• Anonyymi

Et sä voi tuhota tälläkään palstalla ihmisten välisiä tunteita trollaamalla.

• Anonyymi

Minkäköhän vuoksi tätä poistetaan jatkuvasti täältä?

• Anonyymi

Minnepäin maailmaa kysyjän viesti on tarkoitettu? ;) joku lisätunniste vois auttaa..

• Anonyymi

Kenelles s:lle?

• Anonyymi

S.S naiselle

• Anonyymi

Mahtaisikohan Sari vielä muistaa minua, jos päädyttäisiin taas samaan työpaikkaan? Ja onko edes enää siellä? 😶

• Anonyymi

Kuumuus on täysin katsojan silmässä. Joskus olen sen kuumuuden aistinut välillämme eleistä, katseista ja käsiesi asennostasi. ;-)

Hänelle vastaisin kyllä. Ehdoton kyllä. Enemmänkin uskaltaa kysyä.

• Anonyymi

Kirjoituksesta huomaa ,ettei ole äidinkieli hallussa.

• Anonyymi

Kuka on tavaratalon S-käytävän eli Sadevaatteet-osaston kumma nainen? Kumma nainen, kummajainen?

• Anonyymi

M, kyllä uskallat. Kysy vaan:)

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      96
      2738
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1829
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1764
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      379
      1648
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1601
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1437
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1247
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1166
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1136
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe