Tuskin on kunnon ilmastointi joka paikassa kos se maksaa rahaa joka on pois sijoittajilta?
Paljonko murhakartanoissa nyt lämpöä?
8
90
Vastaukset
- Anonyymi
Kohta vain vahvimmat vanhukset pysyvät hengissä, jos helteet lisääntyvät. Ei siinä enää mitkään ”viilennykset” auta. Ainoastaan luonnollinen poistuma.
- Anonyymi
Ei viilennykset auta,jos ei keretä huolehtia nesteytyksestä.Muistisairaat ja iäkkäät eivät itse tunnista janoa.Eli kuolet nestevajaukseen kun kukaan ei kerkee huolehtia riittävästä juomisesta!Nähty ja koettu omaisen kohdalla.
- Anonyymi
Niin! Luonnollinen poistuma! Ei sen kummempaa!
Jos ei ihminen itse enää edes ymmärrä juoda, niin se on siinä. - Anonyymi
Juu, luonnollinen poistuma tulee, kun ei huolehdita juottamisesta. Ei luulis veden paljoa verottavan tulosta. Veden sekaan hiukan suolaa ja omenamehua tai vissyä. Ei mitään tähtitiedettä! Mutta kuivatushoito on tehokas luonnollisen poistuman konsti.
- Anonyymi
Hyviä ohjeita juomisesta ymmärtävälle, muttei enää tyypille, joka ei janoa tunne. Ei ketään voi väkisin juottaa. Ei mitään järkeä väkisin yrittää hengissä pitää ja kenen iloksi ihminen väkisin elää!
- Anonyymi
Tuo juoman teko kuuluu mielestäni hoitokodin tai sairaalan henkilökunnan perustöihin. Ja kokemukseni mukaan suurin osa hoitokodin asukkaista kyllä juo helteellä, ja muulloinkin, kun vain heille juomaa tarjotaan tai juotetaan heitä ketkä eivät itse siihen kykene.
- Anonyymi
Yleislakko!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305770- 345263
- 292984
- 342434
- 372108
- 152068
- 361922
- 121681
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361624