Otetaan lätökohdaksi se että jumala loi kaiken ja tietää kaiken

Anonyymi

Jumalalta voi pyytää mitä tahansa, mutta jumala ei välttämättä anna sinulle sitä, mitä pyydät. Tiedät itsekin, miten pienenä pyysit vanhemmiltasi kaikkea, mitä et tietenkään voisi saada.
Toisessa ulottuvuudessa, missä jumala on, ei ole rahaa, eikä aikaa. Siellä on ainoastaan mielen ja ruumiin yläkylläisyytttä. Tämä ei tarkoita seksiorgioita, vaan ekstaasinkaltaista mielihyvää siitä, että tiedät olevasi luojasi kanssa, sinulla ei ole mitään murheita, ei mitään huolia, kaikki on täydellisen hyvin. On kuin olisit niin "high" mitä vain voit kuvitelmassasi olla. On tietysti vaikea nähdä ja kuvitella asioita jumalan näkökulmasta, sillä ihminen on vain ihminen ja rajallinen kaikessa. Siksihän me itseänne suurempaa voimaa tarvitsemmekin, jotta saisimme uskoa jatkaa eteenpäin. Se, mitä en pysty selittämään, enkä tietämään on se, miksi jumala sallii pahojen asioiden tapahtuvan myös hyville ihmisille ja miten heidän kokemansa paha tullaan kuoleman jälkeen heille korvaamaan?

4

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä en pyytänyt vanhemmilta kaikkea, koska tiesin sen merkityksen muuttuvan.
      Miksi tämä "jumala" sitten loi materian, jos elää henkimaailmassa.
      Oletko sinä vetänyt MDMA ja tuntenut kaikkien kanssa syvää rakkautta.
      Olet vain typerien aivojesi tuote.

• Anonyymi

Kyllä oli typerä vastaus, mitä muuta sotä suomi24 keskusteluista odottakaan.
        Itse olet typerä idiootti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä oli typerä vastaus, mitä muuta sotä suomi24 keskusteluista odottakaan.
        Itse olet typerä idiootti.

Olet narkkien armahtaja jeesus ja sinusta on heihin siksi niin lyhyt matka.

• Anonyymi

Jumala on hiekkakansan jalostama kusetus. Egypti oli jumaluuksissa omaa luokkaansa ja heistä sitten pikku jeesus ponnisti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5634
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5040
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2884
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2394
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2088
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1690
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1631
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1569
    Aihe