Parta muodissa mutta

Anonyymi

Miksei vanhemmat herrat kasvata partaa?
Olen päivittäin tekemisissä useamman miehen kanssa eikä yli 50 vuotialla ole partaa kuin murto-osalla.
Sitten taas nuoremmilla on lähes kaikilla.

5

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Partaveijarit häpeävät kasvojaan tai lapsen piirteitään.
      Sama kai noilla purkha ihmisillä ja niiden ukoilla, peittävät itsensä mieluusti. Ovatko oikeasti niin rumia?

• Anonyymi

Ovatko parrattomat vanhoja kurillisia natseja, Suomen armeijassa on ollut ja varmaan vieläkin partakielto, ja tukan oltava lyhyt.

Itse kokeilin kauheaa partaa joskus v. 1983. Kasvatin sitä yli vuoden, sitten tein pitkän moottoripyörämatkan ympäri Eurooppaa. Hiukan se herätti Puolassa huomiota, varsinkin kun minulla oli joku opiskelijakortti vielä, vaikka olin jo melkein kaksi vuotta ollut vakituisessa työpaikassani. Ajoasuna on kirkkaan sininen nahkahaalari, hiukan liian tiukka minulle. Olin ostanut sen käytettynä, siinä oli keltaistakin väriä. Eräs puolalainen kaunis nainen oli kännipäissään aivan kiimassa, kun juttelin hänen seurueensa kanssa illalla, taisi olla jokin ravintola siinä vieressä. Varmaan kyselin tietä tai majapaikkaa porukoilta.
      Olin hyvin piilossa erittäin runsaan ja pitkän Taleban-kokopartani takana, joten peitin myös rumuuttani parran taakse. Ajoin isolla moottoripyörällä, joka ei ollut Harrikka eikä japsi.

• Anonyymi

Minä kyllästyin pitkään partaan kun pari kertaa kompastuin siihen kun parran kärki jäi kengän alle. Samaten moottoripyörän kanssa sai olla varovainen hitaissa nopeuksissa kun oli vaarana jotta se jää takarenkaan väliin tai kettingin ja hammasrattaan väliin...

• Anonyymi

Mulla jäi kalanrippeet ja muut ruuantähteet aina partaan ja se alko haisemaan. Ystävät kaikkos ja olo alko tuntuu yksinäiseltä. Enää ei edes kärpäset viihtyny vierelläni....

• Anonyymi

Mula jai kebab ja ja kaiki mauste mu parta. Ei huva ja haise sina usko . en ole rasist va halu kerto miks parta ei ole huva.sina ei sutu.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7014
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3367
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2107
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2068
    Aihe