Kiat kiihdyttelee autojen joukossa. Ihmettelen. Näin saksalaisella ajavana. Häiritsee.
Eiks Kiat pitäis luokitella mopoautoiks
4
75
Vastaukset
- Anonyymi
Saksalaiset autot vain on huonoja. Vaihteisto ongelmat, päästöhuijaukset WWW konsernilla .Listaa voisi jatkaa loputtomiin.
- Anonyymi
Kia ei ole auto. Tyttöjen pimppi...ei edes vehkeeksi kannata kutsua tuo kim jom cum cockin tekelettä. Ala-arvoinen muovinen sinneppäin sisusta vanhoilla moottoreilla. Kia ostetaan kun ei ole varaa edes ranskalaiseen.
- Anonyymi
Varaa on. Olen jo aikuinen. Sitten kun sinustakin tulee aikuinen niin ymmärrät miksi ihmiset ostavat Kiaa. Tiedoksi kuitenkin sinulle että ostamalla Kian sain eniten vastinetta rahalle. Minua kun ei nuo status asiat kiinnosta.
- Anonyymi
Kyllä Kia vielä jotenkin menee jonossa, mutta Toyota on aina veturina säästämässä bensaa ja pelkäävä setämies ratissa yrittämässä pitää kultaansa viivojen välissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224444- 203585
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052387- 272081
- 341984
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151648
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191467- 121331