Kaupungilta tullessani näin perheen, jossa oli 3 suomalaista pellavapäätä.
Mieleni täytti ajatus heidän tulevaisuudestaan turvattomassa, kehitysmaalaistuvassa köyhässä orjasuomessa.
Heidän päiväkodit ja koulut, joissa armoton kilpailu tulevassa matuhelvetissä aivopesun tahdittamana.
Sitten huokasin helpotuksesta, koska minulla ei ole eikä tule lapsia.
Turhaan stressaan raiskauksista, ryöstöistä, murhista ym. monikulttuurista.
Toivotankin kaikki maahanmuuttajat tervetulleiksi, availen heille ovia ja kiittelen sekä hymyilen.
Näin saavutamme pohjan nopeammin avustuksellani ja nousu voi alkaa.
Siihen menee tosin aikaa....paluuta nimittäin ei enää ole.
Naurahtelenkin usein terrori-iskuille ja raiskauksille, murhille, ryöstöille vahingoniloisena suvakkien tyhmyydestä.
Maahanmuutto/lapsettomuus
26
192
Vastaukset
- Anonyymi
Montako lasta olet itse kasvattanut?
- Anonyymi
Monta olet itse? Miksi siirryt henkilökohtaiseen? Oliko avaus suomalaisvastaiselle vasurille liian paha?!
- Anonyymi
Suomi vastainen Enon palvoja kimmastui..
- Anonyymi
Osaatko lukea?
- Anonyymi
Harvinaisen epäisänmaallista tekstiä.
- Anonyymi
Vain kieroutunut mieli voi tehdä tuosta tekstistä mainitsemasi johtopäätöksen. Tapa itsesi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain kieroutunut mieli voi tehdä tuosta tekstistä mainitsemasi johtopäätöksen. Tapa itsesi...
Totuus osui ja upposi.
Ehhehheh. - Anonyymi
Jep, Terroristin halaaja suutahti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus osui ja upposi.
Ehhehheh."Ehhehheh"
James potukelkkako se sielä?
- Anonyymi
Musta pilleri.
- Anonyymi
Olen aloittajan kanssa samoilla linjoilla. Odotan innokkaana sitä päivää kun tänne alkaa oikein kunnolla ja kutsuttuna tunkemaan elätettävää porukkaa ja velka senkun kasvaa! Kun ollaan turvallisuuden tasolla samalla viivalla esim Ruotsin kanssa ja rahat loppu kaikkeen perusturvan esim lapsilisiin, asumistukiin ynnä muuhun suvakkien itsestään selvänä pitämään ilmaistuloon. Itsekseni hymyillen luen Vuosaaren rikastuneesta menosta, Itäkeskuksen uudesta kulttuurin monimuotoisuudesta ja hihittelen sitä enemmän mitä lähempänä olemme uusien suomalaistemme kotimaiden eksoottisia ja upeita erityispiirteitä!:)
- Anonyymi
Tuskin persut enää pääsevät hallitukseen, ettei käy niinkuin vuonna 2015.
Toiveesi ei toteudu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin persut enää pääsevät hallitukseen, ettei käy niinkuin vuonna 2015.
Toiveesi ei toteudu.Noinko suvakkiakin jo alkaa hieman arvelluttamaan tämä kaikenmaailmanihmisten ihmisoikeus täyteen elätykseen ja huviin täällä pikkujunttilandiassa. Kiva nähdä pullahalaajien ilmeet kun miljoona " mustaa merimiestä"tulee vaatimaan näitä heille ehdoitta kuuluvia oikeuksiaan :))))))
- Anonyymi
Ohisalo siirtää afrikan ja lähi-idän väestön suomeen. Suomi on vuonna 2080 kuin Mad max elokuvasta...
- Anonyymi
Olisi jännä kokeilu siirtää somalit tänne ja suomalaiset Somaliaan, kummat pärjää paremmin, kumpiko maa kukoistaisi ja kumpiko olisi raunioina. Veikkauksia, kiitos.
- Anonyymi
Se on vihreiden ilmasto teko?
- Anonyymi
Britanniassa on myös valkoisten syntyvyys kääntynyt jyrkkään laskuun. Suomessa syntyvyys alkoi laskea matuvyöryn jälkeen...
- Anonyymi
85% suomalaisista kannattaa maan islamisoimista, ovatko he väärässä?
- Anonyymi
Määrä ei koskaan voita älyä.
- Anonyymi
Onpa itsetuhoista väkeä, ei ole mitään isänmaallisuutta. Islamille on vastattava sodalla.
- Anonyymi
Itse muutan matuvapaalle alueelle ja äänestän oikein.
- Anonyymi
Multinikki anona
- Anonyymi
uli uli persu uli
- Anonyymi
Vammanen anona.
- Anonyymi
Vammanen anona.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396895
- 323888
- 453270
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372082
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482037- 371952