Eipä Stackoverflowissa paljoa suomalaisia näy

Anonyymi

Parhaiten perustellut vastaukset tulevat monesti alle kolmekymppisiltä intialaisilta. Ei suomalaisilla ole kerrassaan mitään mahdollisuutta kilpailla Intian kanssa. Siellä on niin paljon älykästä porukkaa ja yhdessä kaupungissa enemmän populaa kuin meillä koko maassa, että miksi ihmeessä ketään kiinnostaisi investoida Suomeen.

8

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi pitäisi jakaa ilmaisia neuvoja jossain webissä? Jos tarvitsee apua, niin silloin palkataan konsultti.

• Anonyymi

No ei ole paljon näkynyt intialaisia, omaan kyssään vastas 70 amarikkalainen mies

• Anonyymi

Aika outo mesta toi SO. Kysyin mielestäni ihan järkevän kysymyksen, sain negatiivista mainetta ja kysymykseni suljettiin. Se oli sellainen, että siihen olisi pitänyt kehittää algoritmi yhteen ongelmaan. Ei löytynyt vastausta netistä.

Ilmeisesti Stack Overflow ei salli tutkimustason ongelmia. Tai sitten syynä oli se että laitoin linkin aineistoon. Kaikki eivät välttämätta halua latailla joitain randon-tiedostoja koneelleen.

• Anonyymi

Aloittaja on vissiin sen verran yksinkertainen, ette kykene sisäistämään lukemaansa saati päättelemään, onko kirjoitettu tieto sellaista, että siihen voi luottaa. Katsos lähdekritiikki.

StackOverflowsta löytyy paljon asiaa, aivan kuten muualta netistä. Turhan usein on vain niin, että näiden intialaisten rasvakullien kirjoittamat asiat ovat joko itsestäänselvyyksiä tai tasoa "Hello World", kun halutaan vain saada ja kalastella näkyvyyttä, tai sitten nämä artikkelit tai neuvot ovat täysin vääriä ja virheellisiä.

Oikea ammattilainen on sellainen, joka kykenee tarvittassa neuvomaan ilman menehtymistä ja ylemmyyskompleksia.

• Anonyymi

Oikealla ammattilaisella pitää olla kyky ns. kriittiseen lukemiseen !

Esim. itse etsin tietoa siitä, miten Delphillä tehdää hybridiohjelma, eli sellainen, joka toimii melkein kuin itsenäinen ohjelma, mutta joka on silti DLL, eikä EXE (eli sen voi ladata toisen ohjelman osaksi (ks. LoadLibrary ja GetProcAddress MSDN:stä).

Kyllähän tietoa löytyi, mutta sitä piti osata itse soveltaa oikein (SO:n kirjoittaja ei ollut ymmärtänyt asian kaikkia yksityiskohtia oikein, vaikka kirjoitus antoikin vihjeen oikeaan suuntaan).

Kirjoittajalta oli jäänyt huomaamatta, että Delphin forms.pas -unitissa on useita viittauksia Application -muuttujaan (Globaali muuttuja tyyppiä TApplication).

Jos kirjoituksen ohjeita noudattaa sellaisenaan (eli jättää huomiotta Forms pas -koodin luoman Application -ilmentymän ja luo itse uuden, ja käyttää tuota uutta, niin alkuperäiset viittaukset osoittavat silloin väärään paikkaan !

• Anonyymi

Minunkin kirjoittama neuvo poistettiin, kun vastasin täsmällisesti mitä oli kysytty. Muut saman kysymyksen vastaukset oli kuraa ja menivät varsinaisen ongelman sivusta. Ylläpitö poisti vastaukseni ymmärtämättä itse edes kyseistä niche ongelmaa.

Mitä järkeä tälläsessä sivustossa on?

• Anonyymi

Poistettiin?, eikö yleensä tule vaan miinusta?

• Anonyymi

No ihmekös tuo kun sössöttävät siellä tankeroenglantia ihmetellen, mikseivät saa asiallisia vastauksia ja miinuspojoja satelee laariin. Suomalaisten keskimääräinen tekninen älykkyys vain ei yksinkertaisesti riitä noin kansainvälisille saiteille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7505
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4133
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3655
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3160
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2836
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      53
      2409
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2348
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40