Kumpi on parempi kaapeli vai ASDL yhteys??
Kaapeli vs ASDL
9
5069
Vastaukset
- just joo
Kumpi on parempi: lusikka vai haarukka?
- minulla
oli Elisan ADSL, nyt on Elisan kaapeliyhteys käytössä, nopeusmittausten mukaan yhteys on nopeampi kaapelin kautta kuin mitä oli ADSL modeemin kautta.Liittymä on Järvenpäässä.
- kake24
Joo.
- 42ekak
ADSL 99% Parempi kuin Kaapeli. ASDL on saaavilla joka puolella suomea ja on monta kertaa luotettavampi kuin kaapeli. Kaverillani on kaapeli ja tilttailee yteys jatkuvasti. Minulla on ASDL ja ei ole kertaakaan tarvinut soittaa asiakaspalveluun vian takia. Ainoastaan ASDL on 1% huonopuoli on se, että avaus kstää useita viikkoja, mutta jos on kärsivällinen ihminen niin tuo 1% ei merkkaa sille mitään.
- LARSSSA
Kuulemma pelimies ottaa kaapelimodeemi yhteyden, jotta saa sen heti. Samalla hän tilaa ADSL:n, joka tulee viikkojen päästä. Pelimies irtisanoo kaapelimodeemin yhden kuukauden käytön jälkeen. ;)
- asdas
LARSSSA kirjoitti:
Kuulemma pelimies ottaa kaapelimodeemi yhteyden, jotta saa sen heti. Samalla hän tilaa ADSL:n, joka tulee viikkojen päästä. Pelimies irtisanoo kaapelimodeemin yhden kuukauden käytön jälkeen. ;)
Vitun pelle! Haista vittu apina!
- 42ekak
kåapaå kaåpkå hgskakgioik
- Anonyymi
Varsinaista asijjantuntijjaporukkaa ollu vuosikymmenestä toiseen liikkeellä :D Kaapelinetti on aina parempi, nopeampi ja vakaampi. DSL on lagista kuraa peleissä.
- Anonyymi
ADSL -liittymiä tuskin enää kovin laajalti on käytössä. Kaapelinettiä, kun ei saa kaikkialle, ainoastaan sinne missä on kaapelitv. Itellä on VDSL2 -liittymä 100/10 nopeudella, ja pingi on todella alhainen. Mikäli tuosta haluaisi vielä alemmaksi mennä pitäisi olla suora valokuituyhteys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707