Nyt kun alle kaksi kuukautta aikaa seuraavaan Thaimaan reissuun (Autolla Pohjois-Thaimaassa naisystäväni kanssa), niin sen suunnittelu alkaa olemaan hyvässä vauhdissa.
Kolme yötä tulemme viettämään Pai:ssa, onko hyviä vinkkejä mitä kyseisessa paikassa ja sen lähialueilla kannattaisi tehdä ja nähdä?
Olen viimevuoden Mae Hong Son loop:n kierroksella yhden yön Pai:ssa yöpynyt, mutta siinä ajassa en juuri yhtään ehtinyt paikkaan/alueeseen tutustumaan.
Näkemistä ja kokemista Pai:ssa
6
90
Vastaukset
- Anonyymi
2010, 44 ja Pak, missä tietämysvinkit?
Muistaakseni 44 aijailikin Paista.- Anonyymi
itsehän "asut" nurkilla, missä tietämysvinkit.?
- Anonyymi
Pai on mainio loma paikka.Jos haluaa nähdä kunnon hippejä.
Joen toisella puolella löytyy monia baareja joista voi ostaa hippien suosikki sätkiä.
Lisäksi sieltä löytyy metsästä hippi kommuuni jossa yöpyminen maksaa vain 60 bahtia.Ja poltettavaa löytyy sieltäkin kohtuu hintaan.
Hippi kommuuni löytyy nimellä Valhalla.- Anonyymi
Outoa, yhdyssanavikaisia kirjoittajia palsta täynnä...
- Anonyymi
Pai on hippien viimeinen tukikohta.Tosin massa turismi on ajanut hipit tois puol jokkee.
Nyt alkaa kolmas (ja viimeinen) päivä Pai:ssa olemaan kääntymässä iltaa kohden ja huomenna matka jatkuu eteenpäin.
Vuosi sitten kun yhden yön vietin Pai:ssa (yksi yöpymis-etapeistani kun olin moottoripyörällä kiertämässä Mae Hong Song loop:in) niin paikka antoi ihan viehättävän kuvan itsestänsä, mutta nyt kolme päivää Pai:ssa ovat vain vahvistaneet kyseistä tunnetta. Erinomainen paikka rauhallisen loman viettoon, etenkin pariskunnille (kuten minä ja tuo kumppanini) joita Pai:ssa näkyi erittäin runsaasti ikäväliä 25-45v. ja liikkeellä on myös suhteellisen paljon naispareja/ryhmiä ja myös jonkin verran lapsiperheitä. Yksittäisten taikka isommissa ryhmissä liikkuvien miesten määrä turisteista silmiinpistävän pieni, kun vertaa mihin tahansa muuhun Thaimaassa käymään kohteeseen.
Alueen ”aktiviteetit” liittyvät paljon luontoon ja luonnossa oleviin nähtävyyksiin sekä erilaisissa ravintoloissa syömiseen ja seurusteluun (sekä tietysti maltilliseen alkoholin käyttöön).
Jos olet etsimässä ”villiä biletysmestaa”, taikka maksullista seksiseuraa, niin Pai ei ole sinun paikkasi, muille on erittäin suositeltava ja kokemisen arvoinen paikka joka kannattaa kokea vaikka onkin hieman hankalien kulkuyhteyksien takana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738