myllys ikuisesti saipassa!!!!!!!!!!

pahoillaan oleva!!!!!! =(=(

vähä kauheeta ku myllys lähtee!!!! =( en mä mikään kauhee myllys-fani oo mut tippa meinas tulla linssiin ku se oli nostamassa sitä -95 vuoden maailman-mestaruus pokaalia=( se oli liigan yks parhaimmista pelaajista!! ja maalivaheista ja oon tapparalaine mut silti se koskettaa mua!! onha se sentään ipassa pelannu!!!! toivottavasti sitä nähään viä lätkän parissa =) otan osaa!!!

9

626

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Savonmies

Onhan se sentään SaPKon kasvatti joten en ihmettele.

• että

Jamo tulee nyt takaisin SaPKoon.Savonmies tiesi tämän jo ajat sitten ja tottakai se on tosi.

• Fani87

Mun täytyy sanoa, että mulla tosiaan TULI tippa linssiin ku luin lopettamispäätöksestä.. Sitä parempaa ei oo!!!

• #35 4ewa

Totta!! Jamo oli/on aivan loistava...Torjui sen tod.näkösesti Suomen ainoon maailmanmestaruuden, ja jopa kalamiehenä oli ja meni Etelä-Karjalaiseen kusipää joukkueesee, nimeltää SaiPa..Ja se jos joku kysyy luonnetta...Mennä Lappeenrantaa!!!
      Jamo sen teki, vaikka ois voinu urasa päättää "hienomminkin"..
      Kiitos Jamo!!!

• opa8+4=12

Kaikesta tästä huolimatta Myllys aikoo jäädä viettämään eläkepäiviään Lappeenrantaa.

• ...

...

• Kalakukkosorvari

SaiPalla on ollut aikojen alusta lähtien ollut tapana ryövätä SaPKon parhaat pelaajat.

Toiminta saa minussa aikaan sen, että tekisi mieleni upottaa koko paska kaupunki Saimaan pohjaan.

• bolauttaja
        Kalakukkosorvari kirjoitti:

SaiPalla on ollut aikojen alusta lähtien ollut tapana ryövätä SaPKon parhaat pelaajat.

Toiminta saa minussa aikaan sen, että tekisi mieleni upottaa koko paska kaupunki Saimaan pohjaan.

Joo.. Olihan Jamo loistava veskari aikoinaan ja myös mun suosikki.. Mutta kyllä silti on sanottava, että ne muutamat viimiset vuodet, jotka se pelas SM-liigassa ennen lopettamistaa, se oli ihan surkee ja veti saipasta ihan älytöntä palkkaa, joka söi varmaan puolet saipan pelaajabudjetista..

• Wernerde
        bolauttaja kirjoitti:

Joo.. Olihan Jamo loistava veskari aikoinaan ja myös mun suosikki.. Mutta kyllä silti on sanottava, että ne muutamat viimiset vuodet, jotka se pelas SM-liigassa ennen lopettamistaa, se oli ihan surkee ja veti saipasta ihan älytöntä palkkaa, joka söi varmaan puolet saipan pelaajabudjetista..

...mutta se kuitenki on nii hyvä et se ei mihinkään nynny seuraan mee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5164
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4348
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2461
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2244
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1247
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe