S10 harkinnassa mainittujen hyvien kuvien takia...
Mikä S5 Neo jälkeen?
11
69
Vastaukset
- Anonyymi
Nokian tai Motorolan puhtaalla Androidilla oleva malli. On meinaan sujuvaa käyttää kun ei ole roskaa joukossa..
- Anonyymi
höpönlöpö.. tai no motorola saattaisi viellä menetellä kun ostaa pikkasen kalliimman mallin (lue parempi rauta), noksut on mitä on, ei kehumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
höpönlöpö.. tai no motorola saattaisi viellä menetellä kun ostaa pikkasen kalliimman mallin (lue parempi rauta), noksut on mitä on, ei kehumista.
Ne on erinomaisia:)
- Anonyymi
Palstan tauhka-trolli taas täällä saarnaamassa roskasta ja tauhkasta joka Samsung keskusteluun. Itse ei ikinä edes kokeillut samsungia koska ei tiedä ettei muutamista esiasennetuista sovelluksista ole mitään haittaa. Ei hidastele millään tavalla, akkukestossa ei mitään ongelmaa ja ne kuvakkeet voi laittaa vaikka omaan kansioon jos aiheuttaa muuten pakko-oireita.
S10 loistava puhelin mutta itse odottaisi Black fridayta 3kk päästä, helposti 200e halvempi kuin tänä päivänä.
Tuo "puhdas" android lähinnä pakko-oireista kärsiville, ne jotka pesee kätensä 100 kertaa päivässä jne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstan tauhka-trolli taas täällä saarnaamassa roskasta ja tauhkasta joka Samsung keskusteluun. Itse ei ikinä edes kokeillut samsungia koska ei tiedä ettei muutamista esiasennetuista sovelluksista ole mitään haittaa. Ei hidastele millään tavalla, akkukestossa ei mitään ongelmaa ja ne kuvakkeet voi laittaa vaikka omaan kansioon jos aiheuttaa muuten pakko-oireita.
S10 loistava puhelin mutta itse odottaisi Black fridayta 3kk päästä, helposti 200e halvempi kuin tänä päivänä.
Tuo "puhdas" android lähinnä pakko-oireista kärsiville, ne jotka pesee kätensä 100 kertaa päivässä jne.On sillä ollut Samsung.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo "puhdas" android lähinnä pakko-oireista kärsiville, ne jotka pesee kätensä 100 kertaa päivässä jne.Se että sinä tykkäät roskista on ok mutta että kaikille tuputetaan turhia sovelluksia niin se ei ole ok:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että sinä tykkäät roskista on ok mutta että kaikille tuputetaan turhia sovelluksia niin se ei ole ok:)
Itsekin kuitenkin lataat kaikenmaailman facebookit ym.. plus tsiljoona peliä heti kun uuten puhelimen saat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekin kuitenkin lataat kaikenmaailman facebookit ym.. plus tsiljoona peliä heti kun uuten puhelimen saat.
Vain hyödylliset. En mitään sellaista mitä en oikeasti tarvitse:D
- Anonyymi
Roskaa, kalliita, tukiaikakin n 1 vuotta. Ostaa suosiolla puhtaan iPhonen 5 vuoden päivityksillä.
Windowsilainen, vapunen - Anonyymi
Onko kiva häiriköitä, kasva aikuiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kiva häiriköitä, kasva aikuiseksi.
Nimenomaan, iPhone kannattaa vaan ostaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738