ovat mykistäneet koeajajat ominaisuuksillaan ja jotkut koeajajat ovat olleet niin hurmioituneita että ne on pitänyt auttaa ulos VW:stä ja taluttaa lepotiloihin.
Kaikki uudet VW:t
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä VW on yleensä toiminut mittapuuna ja tavoitteena muille ominaisuuksiensa suhteen.
- Anonyymi
Minutkin mykistivät (sanoi TDI Passat)
https://www.aamulehti.fi/a/24435933 - Anonyymi
Sitä on liikkeellä:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15888219/kaikki-uudet-toyotat - Anonyymi
EA888
öljynsyönti
ja lienee uusissa TSI ja TDI homma jatkuu?- Anonyymi
Entä Toyotan vvt-i ja D4-4 mitään ongelmia?
Anonyymi kirjoitti:
Entä Toyotan vvt-i ja D4-4 mitään ongelmia?
Entä minä ja mielenterveyteni ongelmat. Älkää unohtako niitä.
- Anonyymi
Trollipoju_Pentti kirjoitti:
Entä minä ja mielenterveyteni ongelmat. Älkää unohtako niitä.
Niinpä, tiedostat ongelmaso, mutta et hakeudu hoitoon. Se huolestuttaa asiallisia kirjoittajia.
- Anonyymi
Mykistävä halpavalmistajien kilpajuoksu, Toyota voitti ylivoimaisesti. Ylivoimaa.
- Anonyymi
Kävit sitten kopioimassa aivopierusi tojopalstalta!
- Anonyymi
Tämäkin Audi kuski mykistyi täysin
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006208363.html
Terveiset Audi Centeriin, täältä tullaan, laittakaahan Quattro valmiiksi ;)- Anonyymi
Toi talutettiin viimeiseen leposijaan, niin turvallinen oli Audi ja sen pituinen se. Autolla ei pystyny jarruttaa suoralla tiellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi talutettiin viimeiseen leposijaan, niin turvallinen oli Audi ja sen pituinen se. Autolla ei pystyny jarruttaa suoralla tiellä?
Tarkoitit varmaan viimeiseen lepotilaan?
- Anonyymi
Vain todella sairas mässäilee toisen kuolemasta.
- Anonyymi
Kyllä toi tyyppi ihan ite leikki hengellään ja oikein kerjäsi kohtaloaan. Sai mitä ansaitsi. Tuollainen rekisterissä olevien autojen vitittely on ssirasta. Tää oli hyvä varoitus muille, miettikää mitä teette. Maailmassa on 7 miljardia ihmistä, luonto karsii idiootit automasttisesti DSG:llä, eipä juuri sureta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047