Ajattelinpa varoittaa niitä, jotka eivät vielä ole uhreiksi joutuneet/puskaradiosta kuulleet sekä niitä, jotka ovat hyväuskoisia (kuten minä, tunnustan...).
Sähköpostissa kulkee kiertona virusvaroitus, joka varoittaa eräästä tiedostosta, joka on varustettu nallen kuvalla jne. Mukana on ohjeet miten "viruksen" sisältämä tiedosto etsitään ja poistetaan.
Ennen kuin ryhdytte radikaaleihin toimenpiteisiin, tsekatkaa vaikka hakukoneen kautta mistä on kyse. Siis ellette satu olemaan tietokoneneroja, jotka automaattisesti heti tietää, mikä ko. tiedosto on. Voipi selvitä, että kyseinen "nalletiedosto" on kuin onkin ihan tarpeellinen ja kuuluu koneellasi ollakin.
Liikkeellä tekaistu virusvaroitus
4
1293
Vastaukset
- secure man
No semmosta kannattaa varoa mutta mulla on f-secure a.c.s joka hoitelee kaikki paskat!
- koodarinalle
Vittu päästää windowsin omia ohjelmia salaa nettiin! Ei palomuuri kysy mitään et päästetäänkö??
Et vitun pölläri käytä sä vain f-securea mä käytän nortonia. koodarinalle kirjoitti:
Vittu päästää windowsin omia ohjelmia salaa nettiin! Ei palomuuri kysy mitään et päästetäänkö??
Et vitun pölläri käytä sä vain f-securea mä käytän nortonia.Älä syytä F-Securea siitä, jos et osaa sitä käyttää oikein.
Sovellusten hallinnasta voit valita mitkä ohjelmat pääsevät " nettiin " ja mitkä ei.- hohohoh
koodarinalle kirjoitti:
Et vitun pölläri käytä sä vain f-securea mä käytän nortonia.nortoni se vasta perseestä on...
mulla on e-Trust se tappaa kaikki talossa ja puutarhassa eikä vie resursseja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467615
- 334203
- 573695
- 503180
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons642541- 542398
- 512368
- 402339
- 162276