Joudun usein tekemään lelulla ja itse kun miestä ei henkisesti kiinnosta seksi. Sitä ei paneta, testot varmaan nollissa. Noloa naisena vonkua seksiä, tyytyä pelkkään vibraan ja sormiin Mä vaa kaipaan villiä, himokasta, intohimokasta rakastelua. Ihan vaa sitä että mies ottaa takaapäin ja kovaa.
No toivottavasti tää mun puute tasaantuu pian ja miehen testot nousisi.
Mulla korkeampi libido kuin miehelläni..
9
139
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ja avoin kaikkiin asentoihin ja uusiin juttuihin. Multa saa mitä vaa mies voi toivoa.. Ja mua panettaa, mutta mies ei innostu.. Ei ole haluja koska väsyttää jne oikeita ja tekosyitä
Unohtui nämä aloituksesta- Anonyymi
Ei tollaista unelmanaista ole olemassakaan. Nainen joka suostuu kaikkeen, huh. Toteuttaisin kaikkia syvimpiä fantasioita, niin omia kuin myös sunkin. Ootko miettinyt suhteen ulkopuolista fb juttua ?
- Anonyymi
Onhan ikävä kuulla puutteesi. Ei naisen pitäisi sellaista joutua kokemaan. Minä voisin ojentaa sinulle auttavan käteni, voisin poistaa puutteesi, jos vain asuisimme suht lähekkäin. Missäpäin asut?
- Anonyymi
Meillä oli täsmälleen sama juttu. Vaimo kävi jo lainassakin kun mua ei huvittanut. Sitten tuli itselle olo ettei nuori(40) voi näin alkaa elää. Ei miehen testot itsestään mitenkään nouse. Apuna on joko liikunnan lisääminen ja tehokas ruokavalio tai lääkehoito. Odottamisella ei ihmeitä tapahdu, päin vastoin. Mulla auttoi kun aloin liikkumaan, nukkumaan ja syömään paremmin lisäsin myös magnesiumia ja sinkkiä lisäravinteina. Nyt jaksaa ja haluaa. Vaimokin on erittäin tyytyväinen!!
- Anonyymi
Täällä on ihan sama ongelma. Olen 40 v, samoin mieheni. Ihan samat toiveet mulla. Mies ei kuitenkaan jaksa.
Himokas nainen, VantaaMoi N40, haluisitko jutella aiheesta lisää ?
Laita sähköpostia mulle niin ihmetellään privana lisää, mulla käytössä suomi24.fi sähköposti. Eli toi mun nimimerkki @suomi24.fi
mies täällä pk-seudulla, tavataan :)
- Anonyymi
Täällä ois samassa tilanteessa elävä 36v mies pääkaupunkiseudulta. Erittäin kokeilunhaluinen ja estoton, mutta puoliso täysin haluton seksiin ja pitkä kuiva kausi jo takana. Itse haluisin salaisen seksisuhteen, jossa pääsisi irrottelemaan kunnolla kaikenlaista kivaa kokeillen, ja purkamaan luotettavan kumppanin kanssa molempien paineita.
- Anonyymi
Haluatko rento seksiä? Rekisteröidy nyt ilmaiseksi - http://2833444.com/suomi24seksi !
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564750Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221324- 871315
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271091Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi251941- 65916