Sain eilen Corollani, jonka tilasin 3 kk sitten. Autoni luovuttaja kertoi, että hän on ollut koko ikänsä automyyjänä ja nyt varsinaisesti eläkkeellä. Käy kuulemma perjantisin Toyota-liikkeessä hoitamassa autojen luovutuksia kun varsinaiset automyyjät eivät ehdi sitä tekemään.
Sanoi, että aivan mukava päästä vanhuuseläkkeltä yhdeksi päiväksi viikossa taas autojen ja ihmisten pariin. Vitsaili saavansa näin hiukan Gotleria leivän päälle.
Eläkkeellä oleva automyyjä luovutti minulle eilen uuden Corollani.
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se on sinun maksamaa Gotleria.
- Anonyymi
No, olipa hyvä ettei puhunut sisäfileestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, olipa hyvä ettei puhunut sisäfileestä.
Jep. Sinullakin olisi nälkä alkanut kaivertaa suolistossasi!
- Anonyymi
Paahtopaistia talkoo hommilla tuskin on varaa ostella, lihatiskiltä!
- Anonyymi
Gotleriahan siellä Toyota liikkeessä myydään, tosin kallista sellaista.
- Anonyymi
Valtio maksaa ja subventoi kun Uuden Ison Corollan verot on olemattoman pienet.
- Anonyymi
Onnettomat provot taas liikenteessä. Koittakaa keksiä jotain parempaa... jooko?...
Provohan minä olen ja onnetonkin koska paljastuin puolitoista vuotta sitten nolosti omalla nimelläni.
- Anonyymi
No siinä kaksi eläkeläistä pääsi vaihtamaan kuulumisia. Vai ostaako touhottomia muutkin kuin eläkeläiset?
- Anonyymi
Totta puhut kerrankin.
- Anonyymi
Samanlaista porukkaa niin tojomyyjät kuin niillä ajavat. Joukossa fiksumman pään hifistelijät ovat siirtyneet jo oikein Gotleriin kun rivitojotistit pitäytyvät tiukasti lauantaimakkarassa ja HK:n maksalaatikkossa. Sunnuntaisin makaroonilaatikkoa.
- Anonyymi
Eläkeläinen luovuttaa auton eläkeläiselle, mikä harmonia. Aivan ihanaa kun kaksi hapahkoa setää kohtaa saman uskonnon äärellä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277