että täällä ketjussa olisi myös: Rukousvastauksia. - palsta:)
jokaiselle niitä "hyvän onnen, ns. hyvän tuurin asioita elämässä myös tapahtuu !??
koen itse, että Jumala toimii usein ihan "maalaisjärjellä", vaikka joskus myös yllätyksiä / "ihme"
olisi upeeta
10
101
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaako nyt pelkän otsikon vuoksi palstaa pystyttää.
- Anonyymi
Voi voi ... yksikään rukous ei ole vielä koskaan toiminut.
- Anonyymi
Rukousvastauksia ei ole olemassa.
- Anonyymi
aikas vähältä vaikuttaa, - rukousvastaukset !!?
- Anonyymi
Sain rukousvastauksen tänä aamuna.
Minulla oli yks tärkeä asia mietittävänä ja en keksinyt sitten millään että mitä pitäisi tehdä. Pyörin viime yönä vuoteessani ja pyysin Jumalaa kertomaan että mitä tekisin.
Aamulla kun heräsin sain ihan selvän neuvon että mitä tehdä. Nykyään pn pajon facebookissa ja somessa rukousryhmiä mutta ei kaikki ole siellä. Suomi24 on hiljennyt. Rukoillaan Big Brotherissa olevan uskovan evankelstan työn puolesta.
- Anonyymi
En osaa käyttää niin paljon facebukkia.
Mutta olen huomannut vahvasti että rukouspyyntöni kuullaan ja saan vastauksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa käyttää niin paljon facebukkia.
Mutta olen huomannut vahvasti että rukouspyyntöni kuullaan ja saan vastauksia.Uskomaton mielikuvitus. Onneksi en ole uskis.
- Anonyymi
Vastauksia on olemassa, rahaa saatu joskus ihmeellisellä tavalla.
- Anonyymi
Hyvin on mennyt, vaikka en ole edes uskis.
Siellä missä on suhteellisesti paljon uskovaisia, menee surkeasti. Nälkä, köyhyys ja usko menee käsi kädessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717