että täällä ketjussa olisi myös: Rukousvastauksia. - palsta:)
jokaiselle niitä "hyvän onnen, ns. hyvän tuurin asioita elämässä myös tapahtuu !??
koen itse, että Jumala toimii usein ihan "maalaisjärjellä", vaikka joskus myös yllätyksiä / "ihme"
olisi upeeta
10
115
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaako nyt pelkän otsikon vuoksi palstaa pystyttää.
- Anonyymi
Voi voi ... yksikään rukous ei ole vielä koskaan toiminut.
- Anonyymi
Rukousvastauksia ei ole olemassa.
- Anonyymi
aikas vähältä vaikuttaa, - rukousvastaukset !!?
- Anonyymi
Sain rukousvastauksen tänä aamuna.
Minulla oli yks tärkeä asia mietittävänä ja en keksinyt sitten millään että mitä pitäisi tehdä. Pyörin viime yönä vuoteessani ja pyysin Jumalaa kertomaan että mitä tekisin.
Aamulla kun heräsin sain ihan selvän neuvon että mitä tehdä. Nykyään pn pajon facebookissa ja somessa rukousryhmiä mutta ei kaikki ole siellä. Suomi24 on hiljennyt. Rukoillaan Big Brotherissa olevan uskovan evankelstan työn puolesta.
- Anonyymi
En osaa käyttää niin paljon facebukkia.
Mutta olen huomannut vahvasti että rukouspyyntöni kuullaan ja saan vastauksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa käyttää niin paljon facebukkia.
Mutta olen huomannut vahvasti että rukouspyyntöni kuullaan ja saan vastauksia.Uskomaton mielikuvitus. Onneksi en ole uskis.
- Anonyymi
Vastauksia on olemassa, rahaa saatu joskus ihmeellisellä tavalla.
- Anonyymi
Hyvin on mennyt, vaikka en ole edes uskis.
Siellä missä on suhteellisesti paljon uskovaisia, menee surkeasti. Nälkä, köyhyys ja usko menee käsi kädessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225224- 254388
- 282531
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184