McAfee Total Protection -suojaus

Anonyymi

Olen tilannut McAfee -suojauksen. Minulle on lähetetty tilausvahvistus CS240638569 ja McAfee -kuitti (119,95 €). Vahvistuksen mukaan suojauksen voimassaolo alkaa 23.7.2019 ja päättyy 23.7.2021.
Kuitenkin Oma Tili toteaa, että tilaukseni on päättynyt ja olen ollut 48 päivää ilman suojausta. Tiedustelen syytä tähän tilaukseni epäselvään tilanteeseen ja suojauksen avaamiseen. Toivon pikaisia toimenpiteitä.

erkki.kangasniemi1@saunalahti.fi

9

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menit halpaan. Windowsin oma suojaus riittää tänäpäivänä vallan mainiosti eikä ole mitään järkeä alkaa maksamaan satasia suojasta joka ei ole sen parempi. Päinvastoin jopa huonompi!

• Anonyymi

Windows 10 on haitake, ei sitä millään pysty suojaan!

• Anonyymi

Mix ostat tuon osta Suomalainen f-secure siinä on kaikki ja toimii eikä huijaa.

• Anonyymi

Ei huijaa mutta vie rahat ja aivan turhaan!

• Anonyymi

Windows vakoilu hoitaa täydellisen vakoilun, se on käytön este.

• Anonyymi

s-posti-osoitteita ei sääntöjen mukaan saa julkaista, tai vitustako tuota kukaan tietää.

• Anonyymi

McAfee on kamaluus eikä sitä kannata laittaa edes ilmaiseksi.

• Anonyymi

Aloittajan kannattaisi ottaa yhteyttä siihen kauppaan josta hän tilauksen teki. Eivät he täällä palstalla päivystä.

• Anonyymi

Jos haluat tilaamasi McAfeen käyttöösi, sinun pitää hankkia aktivointikoodi eli lisenssiavainkoodi (merkkisarja), joka sitten pitää kirjoittaa tai kopioida McAfee-ohjelman aktivointikoodi/lisenssiavainkoodi -kenttään ja aktivoida lisenssisi.

Tai niin luulisin... En kyllä ole mikään huippuasiantuntija.

Mutta kuten monet ovat ketjussa jo todenneet, Windows 10:n oma tietoturvaohjelma – Windows Defender – riittää erinomaisesti suojelemaan tietokonettasi, kun vältät kaikista epäluotettavimpia nettisivustoja ja et avaa kaikkia epämääräisimpiä sähköpostiliitteitä. Et siis tarvitse McAfeeta, maksat siitä ihan turhaan mansikoita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5144
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4328
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2461
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2244
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1908
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1247
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe