URAAAAAAAAAAA>!!!!!!!!!!!!
TANJA ON LEGENDA!!!
5
455
Vastaukset
- Sieni
on kaljaa!!!
- nyt
kuitenkaan liioitella, hyvä, että voitti, mutta legendaksi on kyllä vielä matkaa ja luulen, että ensi talvena ei enää juhlita.
- Oluenmainostajat helvettiin!
Ei enempää voisi harmittaa. Haiseva olutmainostaja ja rahanahne pallinaama voitti.
Hesarin toimittaja ihmetteli, kun Tanja maalialueella viittilöi avustajilleen, että nämä toisivat äkkiä olutmainoslipan, jotta se näkyisi tv-haastattelussa.
On melkoisia häpeätahroja nämä hiihtourheilijat, sukset kulkee mukaan palkintopallille ja ainuttakaan kertaa ne eivät unohdu pois tv-haastattelusta. Joka neliösentti vaatteissa on varattu firmojen logoille. Kaikki mitä tehdään, tehdään sponsorien ehdoilla, jotta vain ei yksikään euro jäisi saamatta.
Tyylitajua ei nykyisillä urheilijoilla ole kuin ihan muutamilla, hiihtourheilijat ovat kaikkein tyylittömimpiä ja Tanja, kova bisnesnainen, on pahinta, mitä suomalaiselle urheilulle on aikoihin tapahtunut.- Ekitalo
Sanoppa yksikin joka ei noin tekisi?
Tajua nyt,että siitä ne sen vuoden tilin tekee ja mielellään firmat tuollaista tukee joka näkyy ja on eduksi firmalle.
Taidat olla tosi katkera kun et itse tuohon pysty.
Tanja ja Kalle on mitä parhaita mainoksia Suomelle
nuoria,raittiita ja menestyviä.
Itse olen kyllä raivoraitis ja en kannata olut ja tupakka mainoksia.
Minulle tälläiset menestyvät talviurheilijat ovat ihania ihmisiä.
Johtuu siitä ,että harrastan itsekkin monenlaista liikuntaa. Esim.hiihtoa.
- ---------
HS:ssa oli tänään kuva Poutiaisesta. Toisessa kädessä sukset, niihin kytketty sauvat mainosteksti näkyen, siteiden mainoshihna. Toisessa kädessä mainoshanska, päässä olutmainoslippa. Lisäksi hiihtomonot oli olkapäillä. Luulisi olevan aika raskasta kantaa tämmöistä määrää tavaraa mukanaan...no, ilmeisesti tieto siitä, että rahaa tulee taas olutfirmalta kannustaa kantamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477745
- 334293
- 573775
- 503220
- 172916
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692656- 682550
- 582479
- 402349
- 162306