Laiska puoliso

Anonyymi

Olen ollut muutaman vuoden tyttöystäväni kanssa ja meillä on parivuotias poika. Minua on alkanut suoraan sanottuna vituttaa tyttöystävän laiskuus. Olen innostunut liikunnasta reilun vuoden aikana ja elämäntavat ovat paremmat. Naista ei kiinnosta oikeen tehä mitään liikkumiseen liittyvää. Yritän saada häntä edes pari kertaa viikossa lenkille tai punttitreeniä tekemään mutta se on todella nihkeetä hänelle. Hän tykkää herkuista ja pyytää tuomaan "jotain pientä" kun olen kaupassa. Pidän yleensä tiukan linjan että yhdessä mässäillään vklp ja arkena pyritään olemaan ilman, koska pari vuotta sitten vielä herkuttelimme paljon ja itse en harrastanut sillon vielä lenkkeilyä tai lihastreenejä. Lisäksi minä yleensä imuroin kodin ja haluan pitää paikat siistinä. Tyttöystävä jättää sen sijaan vaatteita lojumaan lattialle, tuoleille yms. Lisäksi syömisen jälkeen astiat jää leivänmuruineen pöydälle josta korjaan ne pois pesukoneeseen. Monesti annan hänen suosiolla nukkua vklp pidempään, sillä tykkään nousta ajoissa mutta silloin kun haluaisin nukkua 2h pidempään nii tuntuu että mieluummin itse haluaisi jäädä sänkyyn pötköttää. Eli siis yleisesti todella laiska ja saamaton yleensä. Onko kohtalotovereita?

5

749

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet jo hävinnyt pelin. Tyttöystäväsi ei suostu määrättäväksi. Kuka sinulle on sellaisen oikeuden antanut?

• Anonyymi

Tässä nyt ole mistään määräilystä kyse. Kyllä normaalit kotityöt pitäisi osata hoitaa ilman ylimääräisiä patisteluja.

• Anonyymi

On täydellisesti vain sinun oma valintasi, haluatko vetää perässäsi tuota laiskaa vetelystä.
      Kukaan kai ei ole pakottanut sinua valitsemaan häntä, vai kuinka. Perheesi uskonnollisista syistä?
      Oli miten oli, sinua häiritsee suunnatomasti tuon toisen käytös ( niin lähes kaikkia muitakin). Miksi et laskisi häntä menemään ja etsimään itselleen toisen passaajan.

Sinulle aivan varmasti löytyy ystävä joka vastaa haluamaasilaiseen käytökseen hyväksytymmällä tavalla.

ja niin jokainen elää onnellisena elämänsä loppuun :)

• Anonyymi

Ei laiskuutta ole se jos toinen ei halua tehdä saa kuin sinä. Jos tyttöystävä halua vaikk anyplätä pitsiä ja sinä et halua niin oletko hänen mielestä laiska tai idiootti?
      Hopi hopi itse tekemään ja niitä kotitöitä, ei nainen ole sitä varten että siivooa ja mies ei tee mitään.

• Anonyymi

No ei tuossa varmaan auta kuin kärsiä tai nalkuttaa ja kärsiä. Syy ei olem mielestäni tarpeeksi iso,että eroaisitte.

Sinä olet ilmeisesti se, joka on muuttunut, ei avopuolisosi (huom ei tyttöystävä).

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7735
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4283
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3765
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2636
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2518
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58