✍️ •••
Kahvikupin takaa mietin, enää 11 vrk ja lähden 2 vuodeksi koulunpenkille takas oppimaan.
Itse asiassa tykkään kyllä opiskella,mutta en tykkää siitä, että pitää niin aikaisin mennä jonnekin. 🙄
*Lörps* ☕
Huomenta !
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oi, tuo aamutakki...
Tervehdys!
Mukava kuulla, että pääset opiskelemaan...
Aamuherätykset ovat välillä tiukkoja työläiselle myös, ainakin mulle💤💤💤
Nyt oon ollut väsy päivälläkin😑
Ois kiva saada jostain virta🔌
Nyt on päiväkahvi☕ tauko
Voi hyvin ja nauti elämästä.
☀️ ja 🧡 luonasi
🐅- Anonyymi
Minä taas aloittelen työelämää. Olen viimeiset puolivuotta opiskellut, ja mukava päästä töihin. Alallani on tällä hetkellä erittäin hyvä työtilanne. Tällä viikolla minulla on 4 työhaastattelut, ja ensiviikolla 2:t. Kyllä luulisi työpaikan löytyvän jo noista. Saatan tosin joutua muuttamaan, mutta siihen olen valmistunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197616Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista817104- 955314
- 524825
- 2434373
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494346- 444285
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284018- 593153
- 482606