Miksi soittelette ja yritätte kaupata erilaisia tuotteita? En osta mitään, uskokaa jo! Menen itse kauppaan ja ostan sieltä TARVITSEMANI tuotteet. Vaihtoehtoisesti ostan netistä kaiken tarvittavan. Tuliko selväksi?
Miltä sinusta tuntuisi, jos tulisin kotiovellesi ja pakottaisin ostamaan 5000 e pölynimurin. OSTA OSTA OSTA OSTA! Pakko pakko. Niin. Miksi pitää kiusata ja myydä. Kyllä jokainen osaa itse ostaa kaiken tarvittavan. B2B-toiminnassakin.
Älkää myykö minulle mitään
Anonyymi
3
127
Vastaukset
- Anonyymi
Itse sanon aina ettei oo rahaa , myydään mitä vaan ! Ja oikeesti kaikki katot ja aurinkokerääjät , lasiterassit , ym ym ym . Niin kalliita ettei oo oikeesti varaa ees aatella . Kyllä hän tilaa jolla on varaa jne !!!
- Anonyymi
Et sinä itse osaa mitään ostaa. Tulen lankoja pitkin ja myyn sinulle sahanpuruja.
- Anonyymi
Mulla vaan sattuu olemaan ihan oikeasti ainutlaatuinen tuote mitä myydään vain puhelimitse, kauppa käy hullun lailla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467525
- 334153
- 573665
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562436- 542368
- 402319
- 432288
- 162256