Viha puhe termillä yritetään rajoittaa sanavapautta.
Päivi Räsänen kommentoi Pride -ja Seta touhuja ja
tästäkös vihervasurit pillastuivat
Jos olen rehellinen niin kyllä nuo touhut ei ole ihan
normaali ihmis elämää.
Jos on homo tai lesbo ….niin on. Tarviiko sitä lähteä lippujen
kanssa kertomaan ja marssimaan, että olen poikkeava
sukupuoli rakenteelta.
Nyt se on TODISTETTU
3
163
Vastaukset
- Anonyymi
itse asian tutkimiseen ei kauan mene, kun jokainen on omalla naamallaan asiat sanonut. eniten aikaa menee siihen, kun pohtitaan että onko tapahtunut mitään rikosta. koska nuo ovat kansanedustajia, niin tavallisen rivipoliisin sijasta asia pitäisi siirtää jollekkin tuon kaltaisiin asioihin perehtyneelle syyttäjälle, joka mietisi että onko mahdollisuuksia menestyä oikeudessa.
- Anonyymi
Taitaa sinua homot ja lesbot ärsyttää.
Se on heti vihapuhetta kun tuo Kristittynä mitä Raamattu sanoo asiasta.Niin ettei suomessa ole sanan vapautta ,synnistä on tehtävä parannus.Ei se tarkoita vihaa homoja/lespoja kohtaan,ihminen on luotu mieheksi ja naiseksi .Kumminkin Jumala tarjoo ihmiselle iankaikista elämää.Uskon kautta Jeesukseen pelittää mäkin pääsen taivaaseen.Jumala on antanut ihmiselle kyvyn valita.Ei ketään väkisin väännetä taivaaseen/helvettiin ,helvetti on sanansa mukainen paikka.Taivas on tarkoitettu kaikkille ihmisille.Parannuksen teko Jeesuksen tykö tuleminen,toimii Taivaspaikka varma.Homojenkin/lespojen pitää tehdä parannus elämästään Jeesus voi muutta ihmisen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225054- 244171
- 272401
- 342214
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144