bee gees legenda robin gibb
Lähettäjä: adressi
Päivämäärä: 14.3.05 13:59:51
siis bee gees jos joku ei tiennyt on bändi joka on laulanut disco hitit staying alive how deep is your love josta on tehty useita covereita esim take tjat steps ja niin edelleen heillä on myös uusia pop hittejä nuorisolle kautta aikojen ollut olisi tosi mukavaa saasa yksi veljeksistä eli robin gibb suomeeen aattelin että jos kerättäs adressi ja lähetettäs se hänelle joten nimiä alle tähän kultuurihistoriallista tekoa tekemään kiitos vaikka bändi tuskin on nyky nuorisolle niin tuttu niin oishan se suomelle mainetta saaha tänne joku tolalnen 70luvun tähti esiintyjä joten nimiä alle jos kiinnostaa kiitän jo etukäteen ja pyydän anteeksi kirjoitus virheitä
bee gees legenda robin gibb
disco man
4
304
Vastaukset
- RSO
Et kai oo ihan tosissas jos luulet että tällaisista
addresseista mitään hyötyä olisi. Jos haluat
tavata heidät, joudut melko varmasti matkustamaan
Miamiin. Siellä studion pihalla voisit tavata
heidät lähes joka päivä. - disco man
pakko yritää jotain tuleehan se robin perhana moskovaankin miks ei tänne hermo mene kiun ei nää suosikkeja livenä ootkos sie fani haluisitko lähetää mulle jotain bee gees matskua siis tarkotan video cee dee tai jotain haluisitko vaihella tai siis oisko sulla taltiointia siitä sydneys keikasta 1998
- minävaaaa
liittyykö toi jotenki michael jacksoniin
- Pupsi
Ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717