Taattua VW laatua - manuaalivaihteisto ei kestä

Anonyymi

Kolmas lähtö ja Golf R porsii, jumankauta kun on kestävää tekniikkaa!!!

https://www.youtube.com/watch?v=78Vb7wN4960

Nämä kötöstykset maksaa about 60 tonnii hieman varusteista riippuen.

K-Auton Seat myyjä Henri Kuskelin on jo 2 kesää ajellu ilm. firman kieseillä vastaavia kisoja Malmilla, 2018 aja koko kesän todistetusti firman autolla joka myytiin syksyllä ilman että näistä kilpa-ajoista oli mainittu myynti-ilmoituksessa, ei taida omistaja tietää mitään, pitääpä käräyttää. Autot siis laitettu kisojen jälkeen myyntiin.

40

1229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kotikutoisesti modattu auto. Kun tuollaisten kanssa tulee ongelmia niin ei tarvitse syyllistä kaukaa hakea.
      Ja että ongelmia kolmannessa lähdössä. Tuolla autolla ei siis ole koskaan vedetty kisaa ennen tää videota. Justjoo.

      Jonkinlaista logiikkaa näihin kommentteihin voisi sisältyä.

      • Anonyymi

        60 tonnin uudehko volkkari jossa kotikutoista vain härskin näkönen ilmamputsari. Varttimailin aikojen perusteella ihan vakio laite, Henri Kuskrlim, K-Auton Seat myyjä ajoi firman farkkumsllisella Seat Cupralla samoja aikoja Malmilla. Kun ei kestä miin ei kestä, ei npita osta kuin mireenvikaiset kotksxei tajua mistään mitään

        Ykski Audi S3 vetäs lepikkoon kun manuaali lootasta paukahti heikko vaihteensiirto. Tapaus oli käräjillä ja K- Auto hävis keissin, Tirkkonen oli asiantuntija ja yritti sepitellä liirumlaarumia dumarille, eivät uskoneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        60 tonnin uudehko volkkari jossa kotikutoista vain härskin näkönen ilmamputsari. Varttimailin aikojen perusteella ihan vakio laite, Henri Kuskrlim, K-Auton Seat myyjä ajoi firman farkkumsllisella Seat Cupralla samoja aikoja Malmilla. Kun ei kestä miin ei kestä, ei npita osta kuin mireenvikaiset kotksxei tajua mistään mitään

        Ykski Audi S3 vetäs lepikkoon kun manuaali lootasta paukahti heikko vaihteensiirto. Tapaus oli käräjillä ja K- Auto hävis keissin, Tirkkonen oli asiantuntija ja yritti sepitellä liirumlaarumia dumarille, eivät uskoneet.

        Aivan vakio laite josta esim takapenkit vekka. I don't think so.
        Softapuoli varmaankin vakioiskussa. Just joo.
        Et itsekään ostaisi tuollaista soopaa. Miksi luulet että muut ostaisivat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan vakio laite josta esim takapenkit vekka. I don't think so.
        Softapuoli varmaankin vakioiskussa. Just joo.
        Et itsekään ostaisi tuollaista soopaa. Miksi luulet että muut ostaisivat?

        Niin en tosiaan ostaisi volkkaria, en missään tapauksessa, en huoli edes ilmaiseksi, huolin volkkarin jos antavat 100 kiloa korjausrahaa mukaan, sillä korjausrahalla ostan oikean auton ja volkkarin jätän pihaan mätänemään. Piste.


    • Anonyymi

      "Ykski Audi S3 vetäs lepikkoon kun manuaali lootasta paukahti heikko vaihteensiirto. Tapaus oli käräjillä ja K- Auto hävis keissin, Tirkkonen oli asiantuntija ja yritti sepitellä liirumlaarumia dumarille, eivät uskoneet."

      Sinä kun olet kova poika pitämään kirjaa kaikista asiaan liittyvistä dokumenteistä niin sulla on varmaan tallessa tämän oikeusjutun diaarinumero. Voisitko jakaa? Se on julkista tietoa joten mitään estettä jakamiselle ei ole.

      • Anonyymi

        No tässä ihan kuvien kera

        https://www.iltalehti.fi/autot/a/2011061713902429

        Ristiriitaista

        Oikeus totesi todistelun olevan ristiriitaista. Oikeuden mukaan haarukan hajoamisella ja ulosajolla on kuitenkin ilmiselvä ajallinen yhteys. Siksi käräjäoikeus katsoi kanteen toteennäytetyksi.

        Merkitystä asiassa oli myös sillä, ettei vakuutusyhtiö kyennyt esittämään, että samantyyppisiä vaihteistoja olisi aiemmin hajonnut luontaisen kulumisen tai metallin väsymisen kautta.


        Tämä vaihteensiirron osa hajoaa helposti (juttu alla kuvien kera), maahantuoja VV auto ja Veho asiantuntijat valehtelivat ettei Audin käyttämissä vaihteistoissa ole sellaista vikaa joka onnettomuuden aiheutti. Tuossa tapauksessa siis kusetettiin vakuutusyhtiötä koska maahantuoja ei myöntänyt tiedossa olevaa ongelmaa, eihän ne asiakkaillekaan mitään myönnä

        http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/113916-Loss-of-gears-(1st-and-2nd)-TDI-150

        Audeissa ja volkkareissa on pitkälti sama tekniikka eli voimansiirto samaa, vain auton kuoret erilaiset. Nykyään MQB alustan kanssa vieläkin enemmän samoja osia.

        Näin minä taas näppärästi selvitin yhden huijauksen, liitän nämä varmasti mukaan kun teen omia valituksia kuluttajariitalautakuntaan tai muille viranomaisille, on tuo sen verran röyhkeää toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tässä ihan kuvien kera

        https://www.iltalehti.fi/autot/a/2011061713902429

        Ristiriitaista

        Oikeus totesi todistelun olevan ristiriitaista. Oikeuden mukaan haarukan hajoamisella ja ulosajolla on kuitenkin ilmiselvä ajallinen yhteys. Siksi käräjäoikeus katsoi kanteen toteennäytetyksi.

        Merkitystä asiassa oli myös sillä, ettei vakuutusyhtiö kyennyt esittämään, että samantyyppisiä vaihteistoja olisi aiemmin hajonnut luontaisen kulumisen tai metallin väsymisen kautta.


        Tämä vaihteensiirron osa hajoaa helposti (juttu alla kuvien kera), maahantuoja VV auto ja Veho asiantuntijat valehtelivat ettei Audin käyttämissä vaihteistoissa ole sellaista vikaa joka onnettomuuden aiheutti. Tuossa tapauksessa siis kusetettiin vakuutusyhtiötä koska maahantuoja ei myöntänyt tiedossa olevaa ongelmaa, eihän ne asiakkaillekaan mitään myönnä

        http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/113916-Loss-of-gears-(1st-and-2nd)-TDI-150

        Audeissa ja volkkareissa on pitkälti sama tekniikka eli voimansiirto samaa, vain auton kuoret erilaiset. Nykyään MQB alustan kanssa vieläkin enemmän samoja osia.

        Näin minä taas näppärästi selvitin yhden huijauksen, liitän nämä varmasti mukaan kun teen omia valituksia kuluttajariitalautakuntaan tai muille viranomaisille, on tuo sen verran röyhkeää toimintaa.

        tässä vielä pähkinänkuoressa tuo edellä mainittu

        http://www.kolumbus.fi/keni1/Wheeler_Dealer.jpg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tässä ihan kuvien kera

        https://www.iltalehti.fi/autot/a/2011061713902429

        Ristiriitaista

        Oikeus totesi todistelun olevan ristiriitaista. Oikeuden mukaan haarukan hajoamisella ja ulosajolla on kuitenkin ilmiselvä ajallinen yhteys. Siksi käräjäoikeus katsoi kanteen toteennäytetyksi.

        Merkitystä asiassa oli myös sillä, ettei vakuutusyhtiö kyennyt esittämään, että samantyyppisiä vaihteistoja olisi aiemmin hajonnut luontaisen kulumisen tai metallin väsymisen kautta.


        Tämä vaihteensiirron osa hajoaa helposti (juttu alla kuvien kera), maahantuoja VV auto ja Veho asiantuntijat valehtelivat ettei Audin käyttämissä vaihteistoissa ole sellaista vikaa joka onnettomuuden aiheutti. Tuossa tapauksessa siis kusetettiin vakuutusyhtiötä koska maahantuoja ei myöntänyt tiedossa olevaa ongelmaa, eihän ne asiakkaillekaan mitään myönnä

        http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/113916-Loss-of-gears-(1st-and-2nd)-TDI-150

        Audeissa ja volkkareissa on pitkälti sama tekniikka eli voimansiirto samaa, vain auton kuoret erilaiset. Nykyään MQB alustan kanssa vieläkin enemmän samoja osia.

        Näin minä taas näppärästi selvitin yhden huijauksen, liitän nämä varmasti mukaan kun teen omia valituksia kuluttajariitalautakuntaan tai muille viranomaisille, on tuo sen verran röyhkeää toimintaa.

        Ymmärsitkö lainkaan mitä oikeus päätti? Sen päätöksen mukaan vaihdelaatikko levisi kolarin seurauksena. Vakuutusyhtiö väitti että loota oli viallinen jo ennen, mutta hävisi jutun. Väitit juuri päinvastaista että hajonnut loota aiheutti kolarin. Oikeuden päätöksen mukaan ensin tuli kolari ja loota riikoutui siinä.
        Luepa tarkasti vielä kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsitkö lainkaan mitä oikeus päätti? Sen päätöksen mukaan vaihdelaatikko levisi kolarin seurauksena. Vakuutusyhtiö väitti että loota oli viallinen jo ennen, mutta hävisi jutun. Väitit juuri päinvastaista että hajonnut loota aiheutti kolarin. Oikeuden päätöksen mukaan ensin tuli kolari ja loota riikoutui siinä.
        Luepa tarkasti vielä kerran.

        Tuossa tapauksessa vakuutusyhtiö ei vaan löytänyt samoja todisteita jotka minä tuossa myös erikseen esitin. Todistelu oli ristiriitaista, silloin oikeus yleensä päätyy kanteen tekijän puolelle. Eihän maahantuoja mitään vikoja myönnä kuin pakon edessä, sehän joutisi korjaamaan kaikki romut omaan piikkiin, mieluiten se laskuttaa asiakkaita valmistusvirheistä koska korjaaminen ne katteett tuo, ei myynti.

        http://www.kolumbus.fi/keni1/Wheeler_Dealer.jpg

        Tuossahan tilanne oli se, että vakuutusyhtiö haastettiin oikeuteen koska se ei suostunut korvaamaan, oikeudessa maahantuoja valehteli ettei samaa vikaa muka olisi havaittu aiemmin vaikka niitä on pilvin pimein, kaikki ei todin ole lepikkoon ajaneet eli vakuutusyhtiötä ei kaikissa tapauksissa ole tarvittu.

        Auton omistaja pyysi maahantuojan todistajaksi koska olisi muuten hävinnyt vakuutusyhtiölle. Maahantuoja taas valehteli asiassa, ettei vakuutusyhtiö kaiva kaikkia korvattuja tapauksia auki.

        Taidan lähettää vakuutusyhtiöihin nämä tiedot jos se änkytys ei muuten lopu. Mitä luulet vakuutusyhtiön tekevän, vähätteleekö asiaa kuten sinä vai laittaako K-Auton totaaliseen kuseen nyt kun se muutenkin on heiloilla, YT:t ja kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa tapauksessa vakuutusyhtiö ei vaan löytänyt samoja todisteita jotka minä tuossa myös erikseen esitin. Todistelu oli ristiriitaista, silloin oikeus yleensä päätyy kanteen tekijän puolelle. Eihän maahantuoja mitään vikoja myönnä kuin pakon edessä, sehän joutisi korjaamaan kaikki romut omaan piikkiin, mieluiten se laskuttaa asiakkaita valmistusvirheistä koska korjaaminen ne katteett tuo, ei myynti.

        http://www.kolumbus.fi/keni1/Wheeler_Dealer.jpg

        Tuossahan tilanne oli se, että vakuutusyhtiö haastettiin oikeuteen koska se ei suostunut korvaamaan, oikeudessa maahantuoja valehteli ettei samaa vikaa muka olisi havaittu aiemmin vaikka niitä on pilvin pimein, kaikki ei todin ole lepikkoon ajaneet eli vakuutusyhtiötä ei kaikissa tapauksissa ole tarvittu.

        Auton omistaja pyysi maahantuojan todistajaksi koska olisi muuten hävinnyt vakuutusyhtiölle. Maahantuoja taas valehteli asiassa, ettei vakuutusyhtiö kaiva kaikkia korvattuja tapauksia auki.

        Taidan lähettää vakuutusyhtiöihin nämä tiedot jos se änkytys ei muuten lopu. Mitä luulet vakuutusyhtiön tekevän, vähätteleekö asiaa kuten sinä vai laittaako K-Auton totaaliseen kuseen nyt kun se muutenkin on heiloilla, YT:t ja kaikki.

        Tässä todisteet paskalaadusta

        http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/113916-Loss-of-gears-(1st-and-2nd)-TDI-150

        http://www.kolumbus.fi/keni1/Wheeler_Dealer.jpg


      • Anonyymi

        Kyllä hajosi oikeasti jo ennen ulosajoa paskalaatu, ei kukaan raitis aja tieltä ulos S3 Audilla ellei autoon tule joku tekninen vika kesken ajon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hajosi oikeasti jo ennen ulosajoa paskalaatu, ei kukaan raitis aja tieltä ulos S3 Audilla ellei autoon tule joku tekninen vika kesken ajon.

        Kun vauhtikin oli ollut melko hiljainen, 40 km/h, kuka ajaa tieltä ulos tuota vauhtia? Yleensä ulosajoissa syynä on, alkoholi, huumeet, huimat nopeudet tai sairaskohtaus ajaessa. Tuossa ei mitää niistä vaan tekninen vika joka yllätti kuskin täysin. Laatikko hajosi, auto suistui tieltä lepikkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun vauhtikin oli ollut melko hiljainen, 40 km/h, kuka ajaa tieltä ulos tuota vauhtia? Yleensä ulosajoissa syynä on, alkoholi, huumeet, huimat nopeudet tai sairaskohtaus ajaessa. Tuossa ei mitää niistä vaan tekninen vika joka yllätti kuskin täysin. Laatikko hajosi, auto suistui tieltä lepikkoon.

        Mullaki on kerran vaihteisto leikannu kiinni kesken ajon, vanha auto laatikosta oli öljy valunu viallisen tiivisteen takia ja 80 KM/h vaihdissa hirtti kiinni, jumalauta että oli tekemistä että sai pidettyä auton tiellä, tuli aivan puskista, oli vielä takavetonen niin pelkkä kytkimen painaminen ei tilannetta selvittänyt, hetken jo luulin että lepikko kutsuu, mutta rattimiehenä pidin auton tiellä ilman naarmun naarmua. Annoin auton vähän jäähtyä ja loput 200 km ajettiin iisiimmin, laatikkoon öljyä ja taas mentiin, ei edes hajonnut, se olikin bemari!!!


      • Anonyymi

        Tuo onnettomuus-kuski väisti peuraa.


    • Anonyymi

      "Mitä luulet vakuutusyhtiön tekevän, vähätteleekö asiaa kuten sinä vai laittaako K-Auton totaaliseen kuseen"

      En minä vähättele ollenkaan, mun puolesta K-auto voi vaikka menn konkkaa. Ei merkkaa mulle mitään. Mun harrastus on oikaista ilmiselviä logiikkavirheitä tai valehteluja. Niitä sun jutuissa on joten hommaa riittää.

      Tässäkin puhut vakuutusyhtiön toimista aivan pehmoisia.. Hehän ovat jo tehneet kaikkensa sadakseen vastuun maahantuojalle. Oikeutta myöden. Mitä seuraavaksi? Polttavat K-Auton pääkonttorin?

      • Anonyymi

        Sä katsot näitä K-Auton kannalta, me ollaan niitä kusetettuja asiakkaita, siksi olemme aika lailla eri mieltä kanssasi. Se tietää jolla on kokemusta, muut vain luulee tietävänsä.

        K-Auto ei tietenkään kuseta leasing asiakkaita eikä omaa henkilöstöään takuuasioissa koska ei pysty, muita sittenkin senkin edestä.

        Lopeta se turha juputus kunnei se auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä katsot näitä K-Auton kannalta, me ollaan niitä kusetettuja asiakkaita, siksi olemme aika lailla eri mieltä kanssasi. Se tietää jolla on kokemusta, muut vain luulee tietävänsä.

        K-Auto ei tietenkään kuseta leasing asiakkaita eikä omaa henkilöstöään takuuasioissa koska ei pysty, muita sittenkin senkin edestä.

        Lopeta se turha juputus kunnei se auta.

        Mä katson tätäkin asiaa puhtaasti johdonmukaisuuden ja totuuden kautta.
        Sinä kirjoitit.
        "Ykski Audi S3 vetäs lepikkoon kun manuaali lootasta paukahti heikko vaihteensiirto. Tapaus oli käräjillä ja K- Auto hävis keissin, Tirkkonen oli asiantuntija ja yritti sepitellä liirumlaarumia dumarille, eivät uskoneet"

        Myöhemmin linkittämäsi lehtijuttu osoittaa että tämä väitteesi on yksiselitteisesti vale.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä katson tätäkin asiaa puhtaasti johdonmukaisuuden ja totuuden kautta.
        Sinä kirjoitit.
        "Ykski Audi S3 vetäs lepikkoon kun manuaali lootasta paukahti heikko vaihteensiirto. Tapaus oli käräjillä ja K- Auto hävis keissin, Tirkkonen oli asiantuntija ja yritti sepitellä liirumlaarumia dumarille, eivät uskoneet"

        Myöhemmin linkittämäsi lehtijuttu osoittaa että tämä väitteesi on yksiselitteisesti vale.

        Sulla onkin ihan oma totuus, pysy siinä mutta älä jankuta koska sun mielipide on jo tiedossa. Ihan samalla tavalla K-Auto pitää kiinni omista valheistaan, koskaan ei vikoja tiedossa, vain yksittäistapauksia ja vain käyttövirheitä todettu.

        Hirveitä huijareita liikkeellä.


      • Anonyymi

        Ei oikeuden päätös ole mun mielipiteestä kiinni. Minä en edes linkannut sitä tänne. Sanoin vaan että linkkaamsasi juttu osoittaa aiemman väitteen valheeksi.
        Ei tämä ole mielipide-asia. Puhuit itsesi pussiin ja minä vain kerroin sen sinulle.
        Näethän itsekin että väitit ensin yhtä ja linkkasit sitten lejtijutun joka todisti väitteesi valheeksi.
        Mun mielipiteillä tai väitteillä ei ole mitään osaa eikä arpaa. Täysin sun itse keittämä soppa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla onkin ihan oma totuus, pysy siinä mutta älä jankuta koska sun mielipide on jo tiedossa. Ihan samalla tavalla K-Auto pitää kiinni omista valheistaan, koskaan ei vikoja tiedossa, vain yksittäistapauksia ja vain käyttövirheitä todettu.

        Hirveitä huijareita liikkeellä.

        Hihii, mun totuus on se mitä äänet päässäni minulle kertovat, hihiiiiiii.


    • Anonyymi

      "Jakoketju ongelman myönsivät vasta kun lehdistö julkaisi salaisen sisäisen kirjeen"

      Taas tuli vale. VW korjasi jakopäitä omaan piikkiin jo vuosia ennen tuo RUOTSIN maahantuojan kirjoittamaa kirjettä. Asiasta oli jo paljon ennen HSssäkin artikkeli jossa VW myönsi ongelman ja kertoi korjauskampanjasta.
      Etkö pysty yhtään viestiä kirjoittamaan valehtelematta?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        VV Auton virallinen tiedote tuli vasta kun kohu alkoi keväällä 2015, olihan ne lupailleet vaikka mitä, silti asiakkailta laskutettiin korjauksia, niitä laskutetaan edeölleen, tutkitaanko kirjanpitoa vähä?

        http://www.kolumbus.fi/keni1/vw_jakoketju_tiedote_2015.jpg

        Mun pointti oli, että: Mutta eikö olekin silleen, että sua ei haittaa millään muotoa vaikka laitan nuo pari linkkiä vakuutusyhtiölle tiedoksi, siitähän tässä loppupelissä on kyse, että mahdollinen väärä tuomio ja vastaavat tutkitaan ja tarvittaessa oikaistaan, ei tässä muuta, halusin vain varmistaa että tää on sullekin ihan ok.

        Ja tosiaan Audi S3 on myös todella harvinainen auto, mutta siinä oleva tekniikka on monin osin ihan samaa kuin muissakin vastaavan kokoisella moottorilla varustetuissa autoissa, ei niissä ole mitään kilpa-auton vaihteistoa vaan ainoastaa hieman jäykempi kytkin tehojen mukaan, laatikon sisuskalut ihan samat välityksiä myöten.

        Mä luulen, että toi tieltä suistunut Audi S3 oli ainoa S3 tapaus, joka oli päätynyt vakuutusyhtiön maksettavaksi, eikä he pystyneet tai tajunneet etsiä dokumenttia jolla olisivat pystyneet todistamaan tuossa kohtaa että vika olisi yleinen, varsinkin kun maahantuoja ei myönnä vikoja vaikka niitä olisi miljoonittain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VV Auton virallinen tiedote tuli vasta kun kohu alkoi keväällä 2015, olihan ne lupailleet vaikka mitä, silti asiakkailta laskutettiin korjauksia, niitä laskutetaan edeölleen, tutkitaanko kirjanpitoa vähä?

        http://www.kolumbus.fi/keni1/vw_jakoketju_tiedote_2015.jpg

        Mun pointti oli, että: Mutta eikö olekin silleen, että sua ei haittaa millään muotoa vaikka laitan nuo pari linkkiä vakuutusyhtiölle tiedoksi, siitähän tässä loppupelissä on kyse, että mahdollinen väärä tuomio ja vastaavat tutkitaan ja tarvittaessa oikaistaan, ei tässä muuta, halusin vain varmistaa että tää on sullekin ihan ok.

        Ja tosiaan Audi S3 on myös todella harvinainen auto, mutta siinä oleva tekniikka on monin osin ihan samaa kuin muissakin vastaavan kokoisella moottorilla varustetuissa autoissa, ei niissä ole mitään kilpa-auton vaihteistoa vaan ainoastaa hieman jäykempi kytkin tehojen mukaan, laatikon sisuskalut ihan samat välityksiä myöten.

        Mä luulen, että toi tieltä suistunut Audi S3 oli ainoa S3 tapaus, joka oli päätynyt vakuutusyhtiön maksettavaksi, eikä he pystyneet tai tajunneet etsiä dokumenttia jolla olisivat pystyneet todistamaan tuossa kohtaa että vika olisi yleinen, varsinkin kun maahantuoja ei myönnä vikoja vaikka niitä olisi miljoonittain.

        Ja tosiaan myönnetty vain, että joissakin moottoreissa on suunnitteluvirhe vaikka kaikki nuo perustuivat samaan suunnitelmaan, tehtiinkö suunnitelmaan muutoksia aika-ajoin vai miten virheet ei olisi olleet kaikissa? Olihan ne. Olipa muka jotain viallisia eriä väläytelty, että välillä pääsee epäkuranttia läpi laadunvalvonnan jne.


    • Anonyymi

      "VV Auton virallinen tiedote tuli vasta kun kohu alkoi keväällä 2015"
      En tiedä mihin tiedotteeseen viittaat mutta kai kuluttajalle on tärkeämpää että nokkaketjuohngelmalliset autot on korjattu VW piikkiin jo vuodesta 2010-2011? Mitä kuluttaja tekee tuollaisella tiedotteella?

    • Anonyymi

      Jos VW:n edustaja on myöntänyt ongelman Helsingin Sanomien artikkelissa vuonna 2012 niin voiko paljon sen virallisempaaa Suomessa enää olla?

      • Anonyymi

        Mutta eikö olekin silleen, että sua ei haittaa millään muotoa vaikka laitan nuo pari linkkiä vakuutusyhtiölle tiedoksi, siitähän tässä loppupelissä on kyse, että mahdollinen väärä tuomio ja vastaavat tutkitaan ja tarvittaessa oikaistaan, ei tässä muuta, halusin vain varmistaa että tää on sullekin ihan ok.

        Unohda ne jakoketjut, kaikkihan niistä tietää ja osaa jo vältellä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eikö olekin silleen, että sua ei haittaa millään muotoa vaikka laitan nuo pari linkkiä vakuutusyhtiölle tiedoksi, siitähän tässä loppupelissä on kyse, että mahdollinen väärä tuomio ja vastaavat tutkitaan ja tarvittaessa oikaistaan, ei tässä muuta, halusin vain varmistaa että tää on sullekin ihan ok.

        Unohda ne jakoketjut, kaikkihan niistä tietää ja osaa jo vältellä :)

        Jakoketjuihin voi tutustua täällä, https://www.vagarena.fi/index.php?topic=6771.0 212 sivua asiaa, aika paljon ovat asiakkaat itse makselleet näitä, onko saaneet palautuksia ja miksi näitä tulee edelleen jos kerran maahantuoja korvaa kaiken, tuolla ne ihmettelee kun maahantuoja pyytää rahaa koska tulee paremmaksi, eihän noissa edes pitäisi olla tuota vikaa niin miten voi tulla paremmaksi? Asiallisella korjauksella tehdas voi korkeintaa poistaa vian, mutta ei se tee autosta parempaa kuin mikä sen olisi pitänyt olla jo uutena, asiakas maksoi täyden hinnan. Mutta jos olisi saanut jo ostaessa alennusta jakoketjun takia niin sitten ymmärtäisi korjauskuluihin osallistumiset kun se ketju olisi jo korvattu etukäteen.


    • Anonyymi

      Vaihteiston tyyppivika ihan kuvien kera

      http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/113916-Loss-of-gears-(1st-and-2nd)-TDI-150

      Wheeler Dealer ohjelmassa korjasivat alle eurolla Audi TT:n jossa oli sama vika, korjaamot ottaa noista korjauksista 4000 euroa, tuossa Audi S3:ssa oli sama vika kolarin jälkeen hitaassa vauhdissa ajettu ulos, se Peura -juttu voi olla ihan keksitty, oli vaan pelästyny että muuten syyttävät sitä että oli ite rikkonu, sitähän ne aina yrittää, K-Autossa.

    • Anonyymi

      "se Peura -juttu voi olla ihan keksitty, oli vaan pelästyny että muuten syyttävät sitä että oli ite rikkonu, sitähän ne aina yrittää, K-Autossa."

      Sulla ei ole edes alkeellisia logiikan kykyjä. K-Auto ei liity mitenkään siihen miten ja miksi kolari on ajettu. Se on kuskin ja vakuutusyhtiön välinen asia.
      Kaveri ajaa päin puuta ja alkaa sitten ensimmäisenä miettimään mitä K-Auto hajoamisesta sanoo ja syyttää? Just joo.

      Jos vakuutusyhtiö epäilisi että kaveri on ajanut auton tahallaan päin puuta peittäääkseen autossa jo olevan vian niin se olisi haastanut sen kuskin oikeuteen vakuutuspetoksesta, ei maahantuojaa.

      • Anonyymi

        Mitä sä horiset? Pelottaako sua että mä nolaan itseni vakuutusyhtiöiden silmissä. Tiedätkö, mua ei pelota. Kokeilen kepillä jäätä ja kerron heille tuosta tyyppiviasta, suahan se tuskin harmittaa kun loggiikkani ei ole aukoton?

        Kysymys kuului: Mutta eikö olekin silleen, että sua ei haittaa millään muotoa vaikka laitan nuo pari linkkiä vakuutusyhtiölle tiedoksi, siitähän tässä loppupelissä on kyse, että mahdollinen väärä tuomio ja vastaavat tutkitaan ja tarvittaessa oikaistaan, ei tässä muuta, halusin vain varmistaa että tää on
        sullekin ihan ok.

        Vastaa kyllä tai eeeeeeeei, ei mitään jorinoita perään.

        Vaikuttaa olevan kiusallinen asia Tirkkoselle?


    • Anonyymi

      No sen voi ainakin todeta aloituksen videopätkästä, että kuski rääkkäsi voimansiirtoa melkoisella taitamattomuudella.

      • Anonyymi

        Mutta voiko videosta sanoa kuinka mones vastaava veto oli kyseessä tuolla vaihdelaatikolla? Tai miten vahvasti modattu moottori oli kyseessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta voiko videosta sanoa kuinka mones vastaava veto oli kyseessä tuolla vaihdelaatikolla? Tai miten vahvasti modattu moottori oli kyseessä?

        Kato, sähä oot NERO!!!

        Vaan kyse olikin tästä: K-Auton Seat myyjä Henri Kuskelin on jo 2 kesää ajellu ilm. firman kieseillä vastaavia kisoja Malmilla, 2018 ajoi koko kesän todistetusti firman autolla joka myytiin syksyllä ilman että näistä kilpa-ajoista oli mainittu myynti-ilmoituksessa, ei taida omistaja tietää mitään, pitääpä käräyttää. Autot siis laitettu kisojen jälkeen myyntiin.

        Tuo K-Auton auto oli aivan pakasta vedetty keväällä 2018, K-Caara omisti sen viime syksyyn saakka, myyjä kävi kesällä ajeleen kisoja. Syksyllä myivät vähän ajettuna, kisaamisesta ei kerrottu mitään. Täytyyki ottaa omistajaan yhteys ja kertoa tuo kisailujuttu, voi sen perusteella perua kaupat jos ei moisesta tiennyt, saattaa olla esim. pettyny autoon eikä oikein keksi miten pääsisi siitä helpoiten eroon kun noiden myynti ei niin kauheen helppoa enää ole TM skandaalin jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kato, sähä oot NERO!!!

        Vaan kyse olikin tästä: K-Auton Seat myyjä Henri Kuskelin on jo 2 kesää ajellu ilm. firman kieseillä vastaavia kisoja Malmilla, 2018 ajoi koko kesän todistetusti firman autolla joka myytiin syksyllä ilman että näistä kilpa-ajoista oli mainittu myynti-ilmoituksessa, ei taida omistaja tietää mitään, pitääpä käräyttää. Autot siis laitettu kisojen jälkeen myyntiin.

        Tuo K-Auton auto oli aivan pakasta vedetty keväällä 2018, K-Caara omisti sen viime syksyyn saakka, myyjä kävi kesällä ajeleen kisoja. Syksyllä myivät vähän ajettuna, kisaamisesta ei kerrottu mitään. Täytyyki ottaa omistajaan yhteys ja kertoa tuo kisailujuttu, voi sen perusteella perua kaupat jos ei moisesta tiennyt, saattaa olla esim. pettyny autoon eikä oikein keksi miten pääsisi siitä helpoiten eroon kun noiden myynti ei niin kauheen helppoa enää ole TM skandaalin jälkeen.

        Takuuaikana kato ajeltu kilpaa, kukaan ei tiedä monta lähtöä on ajettu ja kuinka taitava kuski tuo Kuskelin on. Kuskelin oli ihan liittynyt Drag Racing kuskien yhdistykseen vaikkei omaa kilpuria taida edes omistaa, jäi vaikutelma että olisi ns. Wannabe joka mieluusti olisi erittäin arvostettu noissa piireissä kovana rattimiehenä, 13 sekkaa varttimaili tehdaskuntoisella automaattivaihteisella on kyllä säälittävä suoritus, tuonne mennään ajamaan kun auto kulkee alle 10 sekkaa varttimailin eli sitä on silloin laiteltu rajusti ja halutaan testata paljonko se oma auto kulkee. Nää tehtaan autot on kellotettu jo silloin kun niitä on autotehtaat ja alan lehdet testailleetm nyt K-Auto on ilmeisesti laajentanut toimenkuvaansa ja alkanut testaamaan myytäviä autoja ja niiden kisakestävyyttä :)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

      Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      123
      3460
    2. Ei ole kyllä mennyt

      Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2286
    3. En rehellisesti usko et oisit

      Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1935
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

      Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1889
    5. Näin sinusta taas unta!

      Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1701
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

      Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1517
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

      Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1423
    8. Olet muutenkin tyhmä

      Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1418
    9. En muuttaisi sinusta mitään

      Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1281
    10. Se sinun kaipauksen kohde

      Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1236
    Aihe