Minulla on Audi A6 2.4 vm. 2005.Kuinka monta kilometriä Audilla ajaa jos mittari näyttää 0km?Olisi kiva vain tietää jos tulee eteen sellainen tilanne että mittari näyttää 0km niin paljonko sillä pääsee eteenpäin ennen kuin bensa loppuu kokonaan.
Paljonko ajaa jos bensa mittari näyttää 0km?
2
4282
Vastaukset
- Anonyymi
Useasta VW-konsernin valmistamasta autosta kertyneellä kokemuksella sanoisi, että polttoainetta on jäljellä n. 7 litraa silloin kun merkkivalo syttyy.
- Anonyymi
Merkkivalo ei nykyisissä syty bensan määrän mukaan vaan rajana on tietty kilometrimäärä minkä laskennallisesti pääsee jäljellä olevalla määrällä sen hetkisen tietyn ajan keskikulutuksen mukaan laskettuna.
Raja Km-määrä taitaa vaihdella hieman eri mallien välillä, mutta ne millä minä olen ajanut se ollut 70-100 km välillä- jos autossa ajotietokone siitähän tarkkailemalla tuon näkee, sitä en sitten tiedä että miltä matkaa se tuon keskikulutuksen laskee -ajotietokoneen "lyhytmuisti" tai vielä lyhyempi jakso..?
-A6:sta en tiedä mutta ainakin -03 mallisessa A4:ssa oli jo näin.
Nollaan kilometriin ja mittarin tyhjään näyttämään en ole koskaan ajanut, mutta juttuja kuullut että kymmeniäkin kilometrejä jotkut olisivat päässeet- mittareissa yksilöeroja joten kokeilemalla vain selviää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224954- 204005
- 272341
- 342144
- 371948
- 151838
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191195Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134