Onko vanhan ajan ennustaja almix vielä hengissä? Onko kukaan saanut almix gmail com vastausta tai mikä on uudempi osoite tai puhelinnumero?
Hän katsoi 6 vuotta sitten ja meni kuten sanoin. Tarvitsen pikaisesti häneltä neuvoa. Auttakaa jos tiedätte mitään, jokainen tieto on arvokas minulle
Kiitos
T.Liisa K
Auttakaa ennustaja
6
551
Vastaukset
- Anonyymi
Vastaa meilitse almixvastaa@gmail.com osoitteessa. On taitava, ei mainosta itseään. Asiakkaita on enemmän kuin ottaa. Varokaa näitä 0700 huijareita. Puskaradio toimii kokemusten perusteella.
- Anonyymi
kiitos vastauksesta, sain ennustuksen ja asia ratkesi eilen, juuri miten hän ennusti asian menevän. Suuri Kiitos yhteystiedosta, autoit paljon anonyymi minua ja kivaa syysaikaa sinulle!
- Anonyymi
Sain häneltä katsannon 17 viikkoa sitten ja silloin ainanin teki vielä. Osa on jo tapahtunutkin. Suosittelen lämpimästi.
Hän vastasi almixvastaa@gmail.com osoitteesta minulle. Mutta kysykää ensin vieläkö auttamistyötä tekee. Iäkäs, mutta tarkka näkijä. On ollut luottonäkijäni.
Terveisin avoliitossa oleva rakastunut tytteli.
- Anonyymi
veloittaako mminkä verran katsauksesta
- Anonyymi
Olen saanut "ennustuksen" 17.3. 2010, yhtään mikään ei siitä toteutunut.
- Anonyymi
Älä usko huijareihin, äläkä anna niille mitään rahaa. Näitä riittää nykyään, jotka tarttuvat tilaisuuteen saada rahaa huijaamalla. Ne ennustajat ovat kuolleita jo eläessään. Saati kuollessaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224074- 183116
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3902201Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391929- 271881
- 311777
- 321629
- 141397
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681250- 121211