Hinnat provinssikaupungeissa

Anonyymi

Hinnat provinssikaupungeissa ovat laskussa eikä nousua ole edes näköpiirissä ja tämän vuoksi oma kiinnostusasunto- sioitukseen onkin loppunut. Periaatteessa olenkin hävinnyt jonkun 50-70 k€ viimeisen parin vuoden aikana.

Periaatteessa.

Pankkitilillä tämä lasku ei kyllä näy :) Lurkit ovat makselleet, yleensä jopa ajoissa, vuokria mulle heinäkuun loppuun mennessä liki 30 k€ josta on jo vähennetty vastikkeet, yhtiölainat ja viimeksi hankkimani kämpän pikkuruinen lyhennys.

Annoin wanhan autoni, M-B 220 BE vm. 2012, pojalleni että pääsee mukavasti töihin eikä tarvi tuhlata palkaa autoon vaan pääsee kiinni heti omaan asuntoon. Itse ajatteln laittaa vähän ajetun M-B GLKoon kun siitä on läski-isännän helpompi nousta, vaikka vuorankorotuskirjettä luukkuun laittamaan, se tuntuu paremmalta silleen itse eikä postin kuljettamana, mahtaako mokomat kommunistit sitä edes kantaa.. :D

Mites teillä? Onko palstalla muitakin köyhtyviä salavarakkaita vai pelkkiä lurkkeja?

Itse asun tietenkin OK-talossa kaupungin ulkopuolella ja seuraavaksi menenkin laittamaan 4 polttimen Weberin tulille, siihen sitten eilen marinoimani ja äsken esikypsentämäni kasslerit paksuina pihveinä vähän väriä saamaan. Aperaattina on ollut nyt jo 8 TLK Sandelsin 5,3% olutta eikä sitä S-ryhmän myymää koffin 4,4% tiskivettä tai pirkka-olutta. Päälle kurlataan XO:ta, tietenkin!

Ja suu on laakista raikas!!!1 :D

5

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Savimajan arvonalenemaa et siis ole uskaltanut edes arvioida. Onneksi mielen saa turrutettua viinalla. Sitä savella kuluukin.

• Anonyymi

Arvonalenemalla ei ole väliä koska myyn talon kuitenkin pojalleni ja muutan itse sinne missä ilmason lämpiäminen on jo tapahtunut. Me varakkaat talonomistajat voimme ylipäätään tasoitella hiukan jälkipolvenkin tietä.

• Anonyymi

^kuvittelet saavasi omat pois muuttotappioalueen savimajasta. Joko olet tosi tyhmä tai tosi fiksu (=tiedät poikasi olevan niin tyhmä, että saat hänet jallitettua tekemään huonot kaupat).

• Anonyymi

Mikkelissä saa maksaa kunnon talosta kovan hinnan, itsellä 2010 rakennettu kivitalo 160 neliötä ja tontti 1000 neliötä ja en myy alle 500 tuhannen ja tästä on tarjottu yli 400 tuhatta ihan ulkoa vilasemalla kun laadun näkee jo päältä ja keskustaan on matkaa 1.5 km eli kyllä kaupungissa talon saa aina kaupaksi ja hyvällä hinnalla.

• Anonyymi

Ota ryppyys----ketä kiinnostaa Mikkeli paitsi sua K......., Joroisista saa tommoisen talon ja paremilla mausteilla alle 100 tuhatta ja hesastakiin saa taloja 100-200 tuhatta vaikka kuka sinne ghettoon haluaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      7003
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3347
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2087
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe