https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f9a5b820-a251-4c2e-bb8a-8032e699397a
Kuka jaksaisi seurata?
Saakohan Tuula meisseliä BB-talossa?
7
67
Vastaukset
- Anonyymi
No eikös siellä talossa tarjota viinaa...
- Anonyymi
Toivottavasti tulisi muutamia kehitysvammaisia taloon mukaan myös. Kehitysvamamiset osallistujat ovat voittaneet kaksi edellistä kisaa, koska ovat niin sympaattisia.
Normi-osallistujat ei ole kivoja eikä kiinnosta. Pitää olla joko yli 54-vuotiaita YH-äitejä, tai mustaihoisia tai sitten just noita kehitysvammaisia, niin silloin alkaa kiinnostaa. No varmasti saa! ja sekös teitä vanhojapiikoja vituttaa!
Late Lapista.- Anonyymi
Haha, nyt on valaittu oikein unelmien osallistujat, voisi olla vaikka sisäministerin valinnat: yksi juoppo rääväsuu persutyttö ja loput sieltä muun sukupuolinen/en tiedä sukupuoltani/ olen monisukupuolinen/olen vegaani olen ihmisoikeusasiamies.
- Anonyymi
Sillä on lörtsy jo eläkeellä käytön puuttesta!
- Anonyymi
Minä laittaisin puolet shiioja ja puolet sunniukkoja sekä pari rhc akkaa.Voisin muutaman jakson jopa katsoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162077MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911174
- 941144