Bussi lentoasemalta Khao lakiin

Anonyymi

Onko jollain palstalaisista tietoa , meneekö Phuketin lentoasemalta Bussia Khao lakiin , vai pitääkö ensin mennä Taxilla jollekkin Bussiasemalle.

3

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Phuketin lentoasemalta ei ole bussiyhteyttä Khao Lak:iin, vaan joko menee lentokenttäbussilla Phuket Town:iin ja sieltä Bussiterminaali 2:sta hyppää Khao lakiin meneviin busseihin (Khao lak, on harvan, bussilinjan päätepiste, mutta useat pidemmälle jatkavat bussilinjat ajavat Khao lakin ohi ja luonnollisesti jättävät sinne matkustajia). Taikka sitten hakeutuu lentokentän ulkopuolella kulkevalle valtatielle, jota nuo Khaolakin suuntaavat bussit käyttävät ja hyppää bussin kyytiin matkan varrelta (miten tuo tapahtuu, minkälaisia ovat pysäkit yms. en osaa neuvoa, kun ikinä en ole matkan varrelta mihinkään bussiin hypännyt "bussipysäkiltä", vaan aina busseja käyttäessä ollut lähtö ja saapumispaikka bussiterminaali).

• Santun linjoilla olen itsekin. Jos bussilla haluaa mennä, niin helpoin tapa on mennä kentältä bussilla terminaali2 bussiasemalle.
      Tienvarreltakin ottavat kyytiin. Varsinaisia bussipysäkkejä ei ole, vaan ottavat mistätahansa missä voi pysähtyä *turvallisesti* .

Takua pa:n ja bangkokin bussilla pääsee khao lakiin.

http://www.phuket.com/info/bus-schedule.htm#

Itse kyl ottaisin taximetersin kentältä. 1600 thb khao lakiin. Ei tarvi kierrellä, ja pääsee pitkän lennon jälkeen nopeamin hotelliin.

• Anonyymi

Kiitos asiallisista vastauksista , terveisin ketjun aloittaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7745
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4293
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3775
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2916
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2656
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2550
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58