Niin, nyt on käynyt niin, että olen tyrinyt kaikki asiani. Olen ollut aina Nordean asiakas, mutta nyt olen menettänyt luottotietoni ja kaikki velat on menneet ulosottoon. Niin mietin, että myöntääkö he minulle kuitenkin jatkossakin pankkitunnukset ja Visa Electron-kortin, vai joudunko tästä lähtien hoitamaan kaikki pankkiasiat käymällä fyysisesti paikan päällä pankkikonttorissa...? Ei kai sentään...?
Oli varmaan tyhmä kysymys, mutta olen vähän epävarma ja vainoharhainen tyyppi kaikin tavoin.
Saako luottotiedoton pankkitunnukset ja Visa Electronin?
2
214
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikilla pankeilla on lakisääteinen velvollisuus tarjota peruspankkipalvelut, vaikka asiakas olisi kuinka surkea tahansa.
"Peruspankkipalveluihin kuuluvat perusmaksutili ja siihen liittyvä tilinkäyttöväline, kuten debit-kortti ja verkkopankkitunnukset, mahdollisuus nostaa käteistä rahaa, maksutapahtumien toteuttaminen sekä sähköinen tunnistusväline. Peruspankkipalveluita eivät sitä vastoin ole esimerkiksi luotolliset tilit tai erilaiset luottokortit."
Lisätietoja seuraavasta linkistä: https://www.finanssivalvonta.fi/kuluttajansuoja/kysymyksia-ja-vastauksia/pankkipalvelut/peruspankkipalvelut/ - Anonyymi
Ok. Kiitos vastauksesta.
t. AP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010