Onko oman auton huoltoa yleensä mahdollista jäädä katsomaan? Autot siis yleensä kiinnostavat ja olisi kiva päästä näkemään mitä siellä tehdään. Jos yritän pysyä poissa tieltä ja olla esittämättä liikaa typeriä kysymyksiä niin mitä luulette? :D
Auton huoltoa katsomaan?
7
82
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä oikein onnistu ainakaan missään isommassa lafkassa. He ovat näet vastuussa siitä mitä pajalla tapahtuu ja sinne ei ole tarkoitus pitää mitään näytöksiä asiakkaille ja nykyään tarvitaan kaikenmaailman kortit ja luvat, mm. työturvallisuuskortti ja hybridien ja sähkisten yhteydessä ihan omat luvat.
- Anonyymi
Valohoitoa annetaan moottorille luksus hintaan!
- Anonyymi
Kiitos älykkäästä panoksestasi tähän keskusteluun.
- Anonyymi
No kyllä itse olen ainakin ollut. Kai nyt omistajalla on oikeus katsoa mitä autolleen tehdään ja miten? Sen verran iso investointi että haluaisin kyllä katsoa että kaikki tehdään kunnolla.
- Anonyymi
No kun ei ole luvallista, usko jo dorka.
- Anonyymi
Kädettömät huollattaa autojaan liikkeissä. Mitäs sitä katsomaan kun ei mitään ymmärrä.
- Anonyymi
Vois inua Corollapoikaa, ihanko itse vaihdat öljyt ja huollat. Wauh mitä talenttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224274- 193300
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3992302- 271981
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 341924
- 321649
- 151558
- 121271
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681270