Mitä kaikkea harrastatte?

Anonyymi

Muutakin kuin haaveilua palstalla.
Aloitan itse: Joogaa, kuntosalia, musiikkia ja kävelemistä luonnossa.

11

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pilvilinnoja rakentelen :)

• Anonyymi

Toiveiden maailmaa maalailen. Siellä olet sinä ja minä yhdessä harrastamassa.

• Anonyymi

Hah, en mä osaa maalata:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hah, en mä osaa maalata:)

Niin, mutta se onkin mun toiveiden maailma. Kuvitelmissa on kaikki mahdollista, myös se, että saan sinut itselleni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, mutta se onkin mun toiveiden maailma. Kuvitelmissa on kaikki mahdollista, myös se, että saan sinut itselleni.

Kun mä alan maalata, siitä syntyy niin kafkamainen kuva etteivät edes sun haaveet riitä toteuttamaan sitä.. Muuten kyllä:)

• Juoksu, kuntosali ohjatut tunnit, patikointi ja muu luonnossa liikkuminen, lukeminen ja leffat. Välillä myös valokuvaus, käsityöt, maalaaminen ja sisustaminen. Tykkäisin myös matkustelusta, mutta yhdessä jonkun kanssa se on paljon mukavampaa. 😊

• Anonyymi

Retkeilyä, luontoa, musiikkia, elokuvaa, lukemista, kirjoittamista, uintia, sen sellaista

• Anonyymi

...ja inhoan remontointia ja auton rassausta, vaikka mies olenkin. Viihdyn mieluummin keittiössä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...ja inhoan remontointia ja auton rassausta, vaikka mies olenkin. Viihdyn mieluummin keittiössä..

Ja mä rakastan remontointia mutta inhoan keittiöpuuhia saati siivousta, sisustusta, seurustelua ym. Sopisit mulle. Olen siis nainen.

• Anonyymi

Löysin vanhan Mikiksen kasetin jota kuuntelen :)

• Anonyymi

päkäpäkäpääää ja lisää värisyttämistä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7265
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      63
      5288
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4894
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4045
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3996
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      222
      3883
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3598
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      41
      3243
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      52