Muutakin kuin haaveilua palstalla.
Aloitan itse: Joogaa, kuntosalia, musiikkia ja kävelemistä luonnossa.
Mitä kaikkea harrastatte?
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pilvilinnoja rakentelen :)
- Anonyymi
Toiveiden maailmaa maalailen. Siellä olet sinä ja minä yhdessä harrastamassa.
- Anonyymi
Hah, en mä osaa maalata:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah, en mä osaa maalata:)
Niin, mutta se onkin mun toiveiden maailma. Kuvitelmissa on kaikki mahdollista, myös se, että saan sinut itselleni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mutta se onkin mun toiveiden maailma. Kuvitelmissa on kaikki mahdollista, myös se, että saan sinut itselleni.
Kun mä alan maalata, siitä syntyy niin kafkamainen kuva etteivät edes sun haaveet riitä toteuttamaan sitä.. Muuten kyllä:)
Juoksu, kuntosali ohjatut tunnit, patikointi ja muu luonnossa liikkuminen, lukeminen ja leffat. Välillä myös valokuvaus, käsityöt, maalaaminen ja sisustaminen. Tykkäisin myös matkustelusta, mutta yhdessä jonkun kanssa se on paljon mukavampaa. 😊
- Anonyymi
Retkeilyä, luontoa, musiikkia, elokuvaa, lukemista, kirjoittamista, uintia, sen sellaista
- Anonyymi
...ja inhoan remontointia ja auton rassausta, vaikka mies olenkin. Viihdyn mieluummin keittiössä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...ja inhoan remontointia ja auton rassausta, vaikka mies olenkin. Viihdyn mieluummin keittiössä..
Ja mä rakastan remontointia mutta inhoan keittiöpuuhia saati siivousta, sisustusta, seurustelua ym. Sopisit mulle. Olen siis nainen.
- Anonyymi
Löysin vanhan Mikiksen kasetin jota kuuntelen :)
- Anonyymi
päkäpäkäpääää ja lisää värisyttämistä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa912675En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361829- 101724
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3711622Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly201599Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681427- 1191237
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91136- 201029