naisen vilauttelu!

Anonyymi

Tämä tuli mieleen BigBrotherin Miran kertomasta. Hän oli joutunut tilanteeseen, jossa kaikki oli näkynyt kun hänen tapansa on kulkea hame päällä ilman pikkareita.

Omassa elämässä olen törnännyt seuraavaan. Nainen on pukeutunut polvenkorkuiseen hemaaseen tai mekkoon. Sitten vaan on tilanne, jossa hänen asentonsa on sellainen, että hän joutuu korjaamaan hameen helmaa, jottei pikkarit näy. Sama on t-paidan kanssa, että se on hyvin paljastava tietyissä tilanteissa. myöhemmin sitten kuittaillaan siitä, että on joku on katsonut.

Siis onko tässä mitää logikkaa?

6

276

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisen tarve näyttäytyä mahdollisimman edullisesti, myös näyttäen sukupuolielimiään, on vielä monelle tabu, joten sillä voi kerätä vielä vahvaa huomiota. Kuitenkin ihan biologian mukaista. Mutta myös sanomattoman kaunista.🌹👀

Määkin tulin samalla tervehtiin. 👻

• Anonyymi

Mä kyllä luulen, että Mira keksi tarinan. Sai vaan muut nauramaan.

• Anonyymi

ap. kommentoi!

Onhan se niinkin, että haetaan huomiota tai ollan hauskoja. Mutta niinkuin tuossa alkuperäisessä viestissä sanoin, niin joskus joku nainen korjaa paljastavaa vaatettaan, mutta on sitä joku toinen joskus jopa tuonut itseään esiin tulemalla esiin mm. tuomalla oman pillunseutunsa silmien tasoon muutamaksi sekunniksi niin, että se ainakin huomataan - eikä ole ole sattumaa, jos samaa vyötärönlinjaa tuodaan esiin vielä pari muutakin kertaa. Myöhemmin tämä sama tuli vielä katsomaan suoraan silmiin, että varmasti viesti tuli perilla.

Että on se sitten tahatonta, tahallista tai keksittyä. Itse saa päättää!

• Anonyymi

• Anonyymi

Ilman pikkuhousuja hameessa kulkeminen ja pieni vilauttelu on äärimmäisen seksikästä. Pillu ja rinnat ovat myös osa naisen kauneutta, eikä se naisesta huonoa tee jos ne joskus vähän näkösällä olisivatkin!

• Naisen odotetaan piilottelevan vartaloaan, mutta moni nauttii sen esittelemisestä alitajuisesti. Siksi sitä korostetaan ja paljastellaan, mutta sitten mukamas loukkaannutaan. Kyse on siitä, ettei nainen ole vielä ymmärtänyt tietoisella tasolla että naiseuden paljastaminen on luonnollista ja kaunista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      302
      7661
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      85
      5989
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      167
      3548
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2007
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      192
      1885
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      20
      1733
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1599
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1484
    9. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1431
    10. Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?

Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan
      Maailman menoa
      66
      1406
    Aihe